dinsdag 20 september 2011

Roze!!!


Jaaaa! Bij Challenges For You hadden ze een leuke challenge deze week. Je mocht iets maken in de kleur... roze!!! Helemaal mijn ding dus, vandaar dat ik baalde dat ik weinig tijd had om mee te doen aan de challenge. Afgelopen zondag had ik, na het maken van wat verplichte creaties, even tijd voor een challenge. Natuurlijk was dit de eerste challenge die aan de beurt was. Ik wilde eerst iets doen met mijn nieuwe stans van Tim Holtz, maar aangezien één van de designers die al gebruikt had, heb ik hem nog even laten liggen. Die zien jullie dus binnenkort! Voor dit kaartje heb ik kraft cardstock en witte cardstock gebruikt. Het papier is van Eline's Winterhuis (Pale Pastels). Alle randjes zijn bewerkt met Distress-inkt. De kooi is gemaakt met een stans van Tim Holtz. Het kooitje is bestempeld met een woordenboekstempel. Op twee plaatsen heb ik een strikje geplakt. Ik heb het vogeltje van de stans weggelaten en vervangen door vlinders. Ze zijn gemaakt met stempels (van Eline's Huis), die ik heb uitgeknipt en heb opgeplakt. De letters zijn gemaakt met letterstempels, die ik één voor één heb uitgesneden en heb opgeplakt met 3D-foam. Hier en daar zie je nog een stempel (van Eline's Huis) en wat steenjes. Ik vind het resultaat wel grappig. Binnenkort zien jullie nog een kaart met eenzelfde soort lay-out. Gisteren had ik een beetje een 'lucky day'. Ik won de challenge van Simply Magnolia met deze kaart én onze keuken is klaar. Ik zou jullie laten weten hoe hij geworden is. Nou, hij is PRACHTIG!! Wat fijn dat ik straks niet meer hoef af te wassen, heerlijk!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Inspiratiefoto

19 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje. Fijn dat alles goed is gegaan met de keuken.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal goed geslaagd ! mooi gemaakt, succes nog met de keuken,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Sanne en proficiat met het winnen van de challenge en wat leuk dat je niet meer hoeft af te wassen, dan heb je weer wat meer knutseltijd :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje. En fijn dat de keuken ook af is; wij willen foto's zien!!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Sanne!
    Wat heerlijk dat je keuken klaar, en nu lekker genieten!Ik hoef al een tijdje niet meer af te wassen, maar daar geniet ik nog iedere dag van!!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker roze issie zeker en mooi ook! Bedankt voor je deelname, Sanne!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, leuk, leuk, goede combi qua kleuren, vlinders erbij, TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa wat een mooi kaart! Wat een goed idee om een lintje door die gaatjes te rijgen! Leuk dat je weer meedoet met CFY! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief en zoet kaartje, leuke tekst trouwens. Die vogelkooi is te gek, superstans is dat. En geniet van je nieuwe keuken!
    Liefs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet van je nieuwe keuken en een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje weer Sanne! Je stans van de kooi is ook super leuk, nu word ik ook wel benieuwd naar je andere nieuwe:-)
    Gefeliciteerd met je lucky day!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Sanne. Leuk die vogelkooi. En ik vind je vlinders erg fraai geworden.
    Fijn dat je keuken naar je zin is geworden. En niet meer afwassen, is weer meer tijd voor..
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd is dit zeg! Super! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha, ha, ik snap dat jij deze challenge gekozen hebt! Helemaal jouw stijl, gaaf hoor!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend lief kaartje is dit zeg!!
    Fijn he een nieuwe keuken, wij hebben ook sinds kort een nieuwe keuken, zooooo FIJN!! :-)
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje! Leuk dat je het vogelkooitje met dit PP hebt gedaan! Zo'n ander effect dan met cardstock. Bedankt voor het meedoen bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het vogelkooitje is met cardstock gemaakt. Ik heb het kooitje alleen bewerkt met Distress-inkt en bestempeld met een woordenboek-stempel. Nu lijkt het inderdaad design-papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig kaartje hoor! Fijn dat je keuken nu af is!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!