zaterdag 3 september 2011

Eline's Winterhuis ;-)


Oehhh, jongens toch (oh sorry, dames natuurlijk)! Het nieuwe papier van Eline's Huis is binnen bij Knutsel & Zo. Je begrijpt dat ik het niet kon laten liggen, ik ben een echte Eline's Huis-fan. Ik ben er dan ook meteen mee aan de slag gegaan. Een vriendin van me kreeg afgelopen week de sleutel van haar eigen huisje, dus er moest weer een kaartje gestuurd worden. De kaart is gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het papier is bewerkt met Distress-inkt. Het tekstje (Eline's Vintage) heb ik verwerkt op een label gemaakt van Nestabilities. De eyelet heb ik in het label gemaakt met de Crop-a-dile. Ik heb wat lintjes aan het label geknoopt. De vogeltjes (Eline's Airmail) heb ik gestempeld op designpapier, daarna uitgeknipt en met 3D-foam opgeplakt. Alle andere stempeltjes komen ook van deze serie, maar die heb ik rechtstreeks op de kaart gezet. Jullie gaan vast nog veel meer zien met dit papier en deze stempels. Ik ben er gek op! Het papier en de stempels zijn momenteel bij Knutsel & Zo in de aanbieding (20% korting)! Nou, ik ga richting Zuid-Limburg. Mijn peettante wordt 50 jaar en geeft een groot feest. Voor haar heb ik ook iets leuks gemaakt, maar dat zien jullie pas over 2 weken. Nog even geduld dus. Morgen ben ik terug met een nieuw DT-voorbeeld voor Anyone For Anya. Hopelijk heb ik dan ook tijd om nog wat te knutselen met het nieuwe Eline's Huis-papier. Ik ben bang dat ik er zo doorheen ben...

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch

28 opmerkingen:

  1. Helemaal gelijk Sanne. Het is schitterend papier en je hebt er ook weer een prachtige kaart mee gemaakt. Leuk zo gecombineerd met de stempels op het papier en uitgeknipt uit een andere kleur.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje Sanne. Heel mooi. Didy is ook helemaal weg van het papier en al weer druk aan het knutselen.

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaa, JIJ hebt het papier ook al. Ik loop duidelijk achter...
    Wat een super leuke kaart, Sanne. Gaaf papier, maar ook de sketch is leuk zo!
    Veel plezier met je familie vandaag en een fijn weekend,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sanne,

    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt en zo leuk gecombineerd helemaal toppie.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het papier lijkt me inderdaad mooi, maar ik heb op het moment de knip op mijn beurs :-(
    Leuk met al die vogeltjes.
    Fijn weekend gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jawel, dit wordt ook mijn favorietje ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty, Sanne! Het is zeker mooi papier! Ik ben ook fan van dit soort papier, maar heb zoveel in huis dat ik door de bomen het bos bijna niet meer zie. Eerst maar weer eens wat opmaken.
    En erg leuk dat je weer meedoet met CFY!!

    Fijn weekend, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw Sanne, wat een bjoetie van een kaart alweer zeg, Heel mooi.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf Sanne! Ja mooi papier is dat he, leuk gedaan ook met de stempels erbij!

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaaah wat een heerlijkheid dit papier!!
    Dit blokje ga ik maandag kopen :D
    Joepie, leuk he al die nieuwe spulletjes!
    Je kaart is echt supertof geworden hoor!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer leuk Sanne! En ik denk dat ik ook nog wel voor de bijl ga, want ik heb me tot nu toe kunnen inhouden:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik heb er ook al mee in me handen gestaan...en weer terug gelegd, goed hè van mij!! Ik ga zaterdag naar Rijswijk, en waarschijnlijk zie ik daar ook genoeg leuks, dus ik wacht het nog even af!
    Jij hebt er in ieder geval al een heel mooi kaartje mee gemaakt!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sanne, wat een mooi papier, prachtig resultaat erg mooi
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje met heerlijke kleurtjes !! Leuk al die vogeltjes ! Bedankt weer voor het meedoen !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf kaartje!! Super papier is dit, zeg! Veel plezier in het Limburgse en tot snel!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi papier!! mooie kleurtjes. Leuk ook al die verschillende vogeltjes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh ik vind het ook zo mooi (en eigenlijk ben ik niet zo van het vintage enzo)! Op een of andere manier vind ik eline's huis wel te gek omdat je er alle kanten mee op kunt! Super leuk kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuke kaart!! Bedankt weer voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk Sanne, ik kan het me helemaal voorstellen dat je fan bent van Eline.....
    Dank je voor het meedoen,

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje is dat alweer!!
    En het is inderdaad prachtig papier van Eline's huis, ik weet hoe gek je erop bent!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Sanne. Het papier is echt weer heel mooi!
    Ik moet maar eens snel op pad.....

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig papier he! Ik ben ook ontzettend benieuwd naar het winterhuis boek :) Alleen voor de heb is die al zo ontzettend leuk!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Sanne, wat een mooi kaartje en het nieuwe papier van Eline is inderdaad weer super.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind hem helemaal leuk! Dat papier van EH is inderdaad geweldig, ik vind die stofjes ook zo leuk! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een onwijs leuke kaart zeg!! Ik heb afgelopen weekend ook het nieuwe papier en stempels besteld ben zo benieuwd!!
    Ik ben gelijk volger van je geworden, en kom snel weer bij je langs!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje met zulke mooie kleurtjes. Gaaf hoor. Bedankt voor je deelnama aan CFY.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!