zaterdag 24 september 2011

Tag, you're it!


Ik werd getagged door Marijke & Chantal van Freubels van de Molletjes. Dat betekent dat ik 10 dingen over mijzelf moet vertellen en de tag door moet geven aan 5 andere bloggers. Nou daar gaan we dan:

1. Ik ben getogen in een klein dorpje in Noord-Limburg. Ruim een jaar geleden trok ik de stoute schoenen aan en vertrok naar een klein dorpje in Noord-Brabant. Ik mis papa, mama en mijn broers het meest, maar gelukkig zie ik ze nog elke week.

2. Over 2 weken ga ik met mijn vriend Yuri verhuizen naar een ander klein dorpje hier verderop. We verlaten ons appartementje en nemen onze katten en spulletjes mee naar ons nieuwe huis.

3. Ik ben fulltime juffrouw van groep 5 en ga (bijna) elke dag met plezier naar mijn werk.

4. Ik scrap al ruim een jaar. Het scrapvirus kreeg ik van Colien, die Yuri en mij een leuke kaart stuurde toen we samen gingen wonen. Eerst kocht ik een stempel, potloden en wat papier, maar inmiddels heb ik 'Yuri's kast' helemaal toegeeigend. Hij is te klein, maar goed dat we gaan verhuizen.

5. Ik scrap altijd aan de keukentafel, waardoor het altijd een bende is in de huiskamer. Straks krijg ik een eigen knutselkamertje, daar kan de deur tenminste van dicht.

6. Ik zit al ruim een half jaar in het designteam van Anyone For Anya. Elke zondag plaats ik een kaartje ter inspiratie voor onze challenges. We gebruiken alleen stempels van C.C. Design en The Greeting Farm.

7. Sinds een paar maanden zit ik ook in het super gezellige designteam van Knutsel & Zo. Elke vrijdag plaatsen 2 designers een creatie die gemaakt is met spulletjes uit de webwinkel van Karin.

8. Naast werken en knutselen, sport ik ook nog af en toe. Ik ga niet meer zo vaak als eerst, daarvoor heb ik het te druk, maar ik ga zeker in keer in de week naar de Zumba. Daar geniet ik echt van. Het is zo leuk om te swingen op die leuke muziek. Vaak ga ik tijdens het douchen nog even door...

9. Ik ben gek op alles van Tim Holtz en Eline's Huis, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Op één of andere manier móet ik daar alles van hebben.

10. Ik doe heel graag mee aan challenges. Een paar challenges pik ik elke week mee en voor de rest kijk ik wat me aanspreekt.

Nu moet ik de tag nog doorgeven aan 5 andere bloggers. Kijk maar of jullie er iets mee doen, het is echt geen verplichting!

- Nadine
- Colien
- Mariken
- Mieke
- Wendy

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk Sanne om je op deze manier een beetje beter te leren kennen. Nu hoop ik je binnenkort ook nog een keer in het echie te ontmoeten.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk om te lezen Sanne!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk om dit te lezen en dat je meedoet Sanne!
    Liefs, van de molletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sanne, bedankt voor de tag! Dat is natuurlijk altijd leuk!
    Alleen...als je op mijn naam klikt, gaat ie naar het blog van Colien...
    Suc6 met de laatste loodjes en een gezellige en zonnige zondag!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om meer over je te lezen! Ik kom oorspronkelijk ook uit Noord-Limburg, en woon nu ook in een klein dorpje in Noord-Brabant, hahaha! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!