woensdag 7 september 2011

Adore


Ja, jullie merken het. Ik ben weer helemaal dol op Magnolia. Hier is er weer eentje. Minder fleurig dan jullie van me gewend zijn, maar ik vind het best een leuk kaartje. Ik heb er kraft cardstock en witte cardstock voor gebruikt. Het designpapier is van Eline's Winterhuis (Pale Pastels). De randjes van het papier heb ik eens bewerkt met embossingpoeder. Dat geeft wel een leuk effect. Het afdrukje is al een oudje van Magnolia (ik geloof uit de Bon Voyage-collectie). Ik heb Tilda ingekleurd met de Derwent-potloden. Vooral het koffer is leuk om in te kleuren. Lekker stoeien met de kleurpotloden. Het afdrukje heb ik bewerkt met de distresser en Distress-inkt. Achter het afdrukje heb ik lint en kant geniet. Achter het afdrukje steekt ook een tag (van Magnolia). Op de tag heb ik een tekst (Marianne Design) gestempeld. Ook heb ik er een knoop opgeplakt. Links op de kaart heb ik ook nog wat knopen geplakt. De kaart heb ik verder versierd met een ticket van Tim Holtz. Ik heb hem flink gekreukt, er is een eyelet aan bevestigd en ik heb het ticket vastgespeld aan het kantje. De wijzer (Tim Holtz) wijst naar het ticket. Links op de kaart zie je ook nog een leuke paperclip. Sorry voor de foto. Hij is niet zo best gelukt. Het weer was hier gisteren ook zo beroerd. Normaal maak ik dan even buiten foto's, maar het goot, dus dat heb ik maar niet gedaan. Zonde van de kaart... Morgen ben ik weer terug met een Eline's Winterhuisje, sorry dames, ik kan het niet laten.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Simply Magnolia - Anything Goes
- Dutch Magnolia Lovers - Lint en kant
- Just Magnolia - Anything Goes
- Girlscardsworld - Alles mag

28 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje leuk papier weer van Eline.
    Geef niets hoor ga jij maar heerlijk door met je magnolia's en je eline papier.

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sanne,
    heel erg mooi, die zachte kleuren en al die kleine details ! toppie kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi geworden je kaart , mooi zachte kleurtjes heel lief xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje met weer veel frutsels, mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi in de zachte kleurtjes, hou ik wel van, een toppertje,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieffie! erg mooi gemaakt Sanne!
    grtz JOlanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje!! Ik vind die kleuren heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje Sanne, mooie kleuren!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sanne,

    Wat heb je weer een prachtexemplaar gemaakt. Heel mooi.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je prachtige kleuren gebruikt!!! Super leuke kaart!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje is dit Sanne, erg mooie kleuren! Bedankt voor het meedoen bij Girlscardworld.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Sanne. Mooie lichte kleuren en je kleurwerk is top!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een schitterende kaart! Prachtig ingekleurd en een super kleurcombinatie! Gezellig dat je meedoet met Girlscardworld!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Sanne. Zo mooi ingekleurd. En ik vind je kleurencombinatie heel mooi.
    Je decoratie is weer geweldig. Heel mooi gedaan al die kleine dingetjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sanne , wat een mooie kaart voor onze challenge ! Papier vind ik erg mooi in die zachte tint. Beetje vintage....Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een leukerd Sanne! Lieve kleurtjes en leuke tilda... Mij verveel je niet met eline winterhuis hoor:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sanne,
    Leuke kleurtjes! En je ideetje met dat embossing poeder is écht geslaagd. Net zoals je kaartje.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Sanne,
    Ik sta versteld hoe snel jij zulke mooie kaarten maakt (-: Morgen weer een? Wow, ben benieuwd
    tot morgen dus

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi, lief kaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hoeft het ook helemaal niet te laten hoor ;) haha van Eline's winterhuis kan ik namelijk geen genoeg krijgen. Dit kaartjes heb je ook weer leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart, mooie kleur en super leuke details! Je tag in de post hieronder is ook super mooi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje. Heel mooie details. Leuk dat je ook meedoet met simply magnolia
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel leuk kaartje! Bedankt voor je deelname op Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sanne, het is weer een lief kaartje. Ik vindt de kleur heel mooi en de Tilda is echt lief. Hmmm, zou ze voor het nederlandse weer vluchten????
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  25. PRACHTIGE kaart, mooi geheel en geweldige kleuren gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Sbpanne, wat een schatje is dit weer, erg mooie zachte kleuren.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat mooi ingekleurd Sanne! Een pracht van een kaartje!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oooh wat een mooie lint en kant kaart!!

    Leuk dat je meedoen bij DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!