donderdag 29 september 2011

Shabby Chic


Vorige week won ik de challenge bij Simply Magnolia. De prijs is al binnen: een pak Color Core cardstock in heel veel gave kleurtjes. Daar kan ik wel even mee vooruit. Uiteraard doe ik deze keer weer mee. Het thema van deze challenge is 'Shbby Chic', erg leuk! Ik heb dit kaartje gemaakt. Hij is gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het designpapier is van Eline's Winterhuis (Pale Pastels). Het afdrukje is van Magnolia. Ik heb Tilda ingekleurd met Derwent-potloden en bewerkt met Stickles. Het randjes zijn bewerkt met de distresser en Distress-inkt. Achter het afdrukje steekt een tag, gemaakt met een mal van Magnolia. Ik heb er een knoop met touw en scrappersfloss opgeplakt. De kaart is verder versierd met juteband, roosjeslint (beide van Knutsel & Zo), een wit kantje en wat roze knoopjes. Morgen ben ik terug met een projectje voor Knutsel & Zo. Hopelijk kom je kijken wat ik met de nieuwe spulletjes uit de webwinkel van Karin heb gemaakt.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Simply Magnolia - Shabby Chic

14 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Sanne. Ik vind het zo knap dat je in zo'n drukke periode tijd hebt om kaartjes te maken. Petje af!!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi van kleur je kaartje! Wat een heerlijke prijs heb je gewonnen!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    ColorCore is hartstikke mooi papier, je kan er zoveel dingen mee doen. Gefeliciteerd met je prijs!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Sanne. Mooi gekleurd en onwijs leuk de knoopjes, het kant en roosjeslint!
    Nog een paar daagjes he! Nerveus? Ik wel!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs!
    Je kaartje is heel mooi geworden, leuk thema ook. En deze zachte kleuren passen er perfect bij!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi ! proficiat
    mooie, zachte kleuren,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél mooi gedaan Sanne! Prachtig van kleur!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snoezig kaartje, Sanne!! Erg mooie zachte tintjes die prachtig met elkaar combineren.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een heel mooi kaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart! Heel mooi in de zachte kleuren en wat heb je een mooi kant gebruikt met de bloemen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is dit geworden. Ik ben helemaal weg van je lint met rozen en van het papier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt!! Dit roze kaartje is ook superleuk!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So 'n oulike kaartjie. Dankie dat jy aan SM se challenge kon deelneem. Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief zoet kaartje! Prachtig gewoon!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!