vrijdag 30 september 2011

Knutsel & Zo krafttas


Goedemorgen allemaal! Het is weer vrijdag: Knutsel & Zo-dag! Jeetje, wat heeft Karin leuke, nieuwe spulletjes in haar webwinkel. Dit krafttasje is zo'n nieuw product. Ze zijn zo leuk om een klein cadeautje in mee te nemen. Wel versierd dan, uiteraard! Ik heb het tasje beplakt met het mooie papier van 4Heures37. Erg geschikt voor zowel mannen als vrouwen. Ik heb een stuk ribbelkarton afgescheurd en bewerkt met Distress-inkt. Hier heb ik het afdrukje van Magnolia opgeplakt. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent-potloden en opgeplakt met 3D-foam. De krafttag is ook beplakt met papier. De tekst is een Rub-on van Marianne Design, handig als je geen toepasselijke tekststempel hebt. Het tasje is verder versierd met van alles en nog wat.


Uit de winkel van Knutsel & Zo:
- Kraft Tasje Small (te vinden onder 'enveloppen/labels/zakjes')
- Kraft Tag (te vinden onder 'enveloppen/labels/zakjes')
- Designpapier van 4Heures37 uit de lijn 18, Passage Philéas (te vinden onder 'papier')
- Gardenia lichtblauw (te vinden onder 'papieren bloemen')
- Knopen uit de aqua mix (te vinden onder 'knopen')
- Rub-on Marianne Design Jubileum (te vinden onder 'rub-on')
- Katoen koord crème (te vinden onder 'lint en touw')

Uit eigen voorraad:
- Afdrukje van Magnolia
- Derwent-potloden
- Distresser
- Distress-inkt
- Ribbelkarton
- Ticket van Tim Holtz
- Touw
- Eyelets

Ga zeker een kijkje nemen in de webwinkel van Knutsel & Zo! Kijk dan vooral even bij de nieuwe artikelen. En ga vandaag zeker ook een kijkje nemen op het blog van mijn DT-maatje Judith. Zij showt vandaag ook weer iets nieuws! Nou, zondag ben ik terug met een Halloween-kaartje. Dan zal het hier even stil zijn, denk ik. De knutselspullen zitten allemaal in verhuisdozen en vertrekken donderdag richting ons nieuwe huis. Wanneer ze weer uitgepakt gaan worden, weet ik niet. We gaan het even heel erg druk krijgen, dus knutselen komt er misschien even niet van. Als mijn knutselkamertje gereed is en ik heb de energie weer gevonden, dan zien jullie mij weer terug. Ik blijf jullie blogs uiteraard wel bezoeken. Die kan ik echt niet missen! Hopelijk tot zondag en anders tot gauw!

19 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,

    Wat een leuk tasje en dit papier daar kun je weer vanalles mee maken, vind dit blauwe kleurtjes zelf ook heel mooi.
    Heel veel succes met alle bezigheden, en succes volgende week met de verhuizing!!

    fijne dag Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig tasje Sanne. Ik wens je heel veel succes de komende week met de verhuizing.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk cadeautasje!! En alle materialen passen perfect bij elkaar. Erg mooie kleurencombi ook.

    Succes met de verhuizing,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het onwijs leuk gedaan! Heel mooi papier en het ribbelkarton vind ik er zo gaaf bij en alle gescheurde randjes. Leuk afdrukje Sanne! Dat jij nog tijd hebt zeg! Ik heb inmiddels ALLES ingepakt.... brrr ik krijg al ontwenningsverschijnselen. Succes!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig tasje,vind de kraftkleuren samen met het blauw erg mooi!
    Succes met de verhuizing!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een erg leuk tasje Sanne! En heel veel succes met de verhuizing.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Sanne,
    Ik vind de nieuwe spullen van Karin ook zo leuk! Super kleuren, ook op je tasje! Alles past zo goed bij elkaar.
    Veel succes en sterkte met de verhuizing. Het wordt wel leuk, zeker je knutselkamer, alleen al die prachtige muur van PIP!
    Groetjes en een super fijn weekend,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je tasje echt super, alles past perfect bij elkaar. Leuk ook dat ribbelkarton!

    Ik wens je veel succes met de verhuizing!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi tasje Sanne leuke details erop en mooi van kleur ook.....suc6 met de verhuizing....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het tasje is leuk geworden zeg, succes met de verhuizing en tot snel...

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergaaf tasje is dit, mooie papier, leuk het ribbelkarton. Een heel mooi geheel! Succes met de verhuizing en tot blogs.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi tasje Sanne! Ik vind vooral de kleurencombinatie erg goed.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige tasje. Leuk met dat gescheurde karton.veel succes met je verhuizing.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal toppie wat een super tasje!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi tasje! Kadootje op zich.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend tasje heb je gemaakt Sanne.
    Heel veel succes en sterkte met jullie verhuizing en tot ??? met een nieuwe kaart. Ik hoop dat dat snel is, dan ben je in ieder geval klaar met ruimen en wee iets bijgekomen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel leuk tasje, mooie kleuren en heel leuk dat ribbelkarton.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een superleuk tasje heb je gemaakt, Sanne!! Mooie kleuren en het papier is ook erg leuk, past allemaal goed bij elkaar!
    Heel veel succes en sterkte met de verhuizing.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!