zondag 18 september 2011

Masculine


Goedemorgen allemaal! Welkom aan mijn nieuwe volgers! Bedankt voor alle lieve reacties van de afgelopen dagen. Ik ben erg druk geweest, dus ik heb jullie blogs even niet zo trouw bezocht als normaal. Dit kaartje heb ik van de week gemaakt voor de challenge van Anyone For Anya. Vandaag beginnen we daar met een nieuwe challenge: Masculine. Ik heb dus een mannelijke voorbeeldkaart gemaakt. Ik had niet zoveel tijd, dus het is een eenvoudig kaartje geworden, maar ik ben er wel tevreden over. De kaart is gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het designpapier komt uit een blokje van My Mind's Eye (Stella and Rose - Hattie). Al het papier is bewerkt met Distress-inkt. Het afdrukje is van The Greeting Farm en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. De visjes zijn bewerkt met Paper Glaze. De randjes van het afdrukje zijn bewerkt met Distress-inkt en de distresser. Het hekje heb ik gemaakt met een stans van Magnolia. Ik kreeg heb van mijn verjaardag van Rolf en Colien. Ik ben er zo blij mee! Jullie gaan dus nog wel vaker hekjes op mijn creaties zien. Het hekje is bewerkt met verf en Distress-inkt. Ik heb weer een ticket van Tim Holtz op de kaart geniet. De wijzers van Tim Holtz wijzen er naartoe. Ook heb ik nog wat touw om de kaart geknoopt. Daar heb ik een leuk kikker-bedeltje aan gehangen. Met klussen begint het overigens op te schieten. Gisteren heb ik met mama, Colien en een vriendin flink geverfd. Vandaag nemen we een dagje 'vrij', zodat we volgend weekend vol aan de bak kunnen. Kan ik vandaag lekker freubelen, want dat schiet er soms een beetje bij in. Ach ja, nog een paar weekjes en dan kunnen we lekker genieten van al het verrichte werk. Fijne zondag allemaal, hier laat het herfstzonnetje zich al zien!

16 opmerkingen:

  1. Supermooi! En het hekje doet het inderdaad goed. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent en het nog vaker gaat gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een pracht kaartje, het hoeft toch niet altijd BOM vol te zitten om mooi te zijn.
    Fijn dat het verven en klussen opschiet, en inderdaad af en toe een dagje vrij is HEEERLIJK!!.
    Fijn zondag groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm super. Een heel mooi en rustig kaartje.

    Geniet van je vrije dag.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Sanne!
    Fijne zondag en doe het ff rustig aan!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne!

    Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt zeg!
    Heel erg mooi.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een prachtige kaart geworden Sanne!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi geworden, en simpele kaartjes kunnen ook erg leuk zijn!
    Zoals deze.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch een heel mooi kaartje geworden.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stoer kaartje! Ik vind het voor een mannenkaart juist altijd mooi als er niet zo heel veel op zit! Hopelijk heb je genoten van je freubeldagje!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere kaart! Mooie gedaan, ik vin de kaart helemaal af!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stoer hoor Sanne en dat hekje van magnolia is inderdaad een toppetje, leuk ook hoe hij in de verf zit! Ik ben er nog altijd onwijs blij mee dat ik die heb aangeschaft!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke mannenkaart is dit geworden. En die hekjes staan super erbij. Gefeliciteerd met je eerste plaats bij Simply Magnolia.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuk kaartje zeg!!! Mooi papier!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig ventje dat daar met zijn visjes staat.
    De stans ik een leuk cadeau. Kom maar op met alle kaarten waarop je het hek gaat gebruiken (-;
    Succes met alle verf-werkzaamheden en hopelijk heb je genoten van je dagje vrij.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!