vrijdag 9 september 2011

Slaap kindje slaap


Nou, die kennismakingsavond viel reuze mee gisteren. Normaal kruipt de spanning me helemaal naar de keel, maar ik was de hele dag al erg rustig. Gistermiddag was ik eerst nog naar de fysiotherapie geweest. Misschien heeft de therapeute mijn spanning weggekraakt?! Ik kon in elk geval zonder zenuwen mijn verhaaltje vertellen. De ouders waren ontzettend aardig en gelukkig positief! Ik voelde me erg op mijn gemak. Ik kan er weer een jaartje tegen ;-) Nu even dit kaartje. Hij is gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het designpapier is van, ja wie anders, Eline's Winterhuis (Pale Pastels). Het papier is bewerkt met Distress-inkt. Langs de brede strook heb ik bolletjeslint geplakt. Het silhouet is gemaakt met een stempel van Eline's Huis (Eline's Babies). Het papier is uitgesneden met Nestabilities en opgeplakt met 3D-foam. Achter het afdrukje heb ik lint en scrappersfloss geknoopt. Aan de strik hangen een speentje (die waren in mijn kindertijd super hip) en een belletje. De andere stempeltjes komen uit dezelfde stempelset als het silhouet. Die twee dingen links bovenin de kaart komen uit een baby-setje van de Action. Ik heb ze vast gezet met brads. Fijn, dan hebben we weer een jongenskaartje op voorraad. Niet dat ik er iets aan heb met al die meiden die hier geboren worden... Vanavond start mijn eerste les met mijn nieuwe dansmarietjes. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe meiden en heb er zin in. Eens kijken of ik hen een dansje aan kan leren. Morgen gaan we verder met klussen. We kunnen gaan behangen en verven, jihoe! Maar ik beloof dat jullie dit weekend nog een nieuw kaartje gaan zien hoor!

Deze kaart doet mee met challenges van:
- Card Patterns - Sketch

17 opmerkingen:

  1. Lief babykaartje.
    fijn dat het gisteravond zo goed is verlopen.
    Succes vandaag met je "nieuwe marrietjes".
    En heel veel succes met verven en behangen ....maar het einde nadert dus.

    groetjes fijn weekend Annemrie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve kaart geworden, mooie zachte kleurtjes groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd! Fijn dat het gisteren goed is gegaan met je infoavond voor de ouders.
    Wat een energie heb jij Sanne! niet te geloven.

    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt! Die speentjes zijn leuk hè?!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat de info-avond is meegevallen! Je kaart is heel mooi geworden en wat leuk dat speentje er aan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sanne, dit is weer zo'n lief babykaartje. Leuk, dat papier.
    Fijn, dat je gisteravond een goed gevoel had, veel succes met jullie dansgroep!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel lief kaartje Sanne ...
    en suc6 met de dansgroep
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het gisteravond zo goed gegaan is!!
    En wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt, prachtig!!!
    Veel succes met het klussen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ouderavonden met een klas vol ouders..... ik blijf het spannend vinden.
    Je kaart is supermooi! Wat een lief stempeltje en het papier is weer super.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje! Fijn dat je ouderavond meeviel :)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aha, jullie hebben dus al snel een kennismakingsavond. Wij hebben een informatieavond, maar altijd pas in oktober. Kan me best voorstellen dat je een beetje zenuwachtig bent, dat herken ik wel. Veel plezier met je dansmarietjes!

    Je kaartje is een schatje, Sanne!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goed bezig !mooi kaartje ! Ik heb ondertussen al 3 kennismakingsavonden achter de rug (mijn eigen, waar ik zelf moest spreken, en dan van de kinderen), lekker vermoeiend ! maar ja, daar moeten we door he ?
    je blijft leuke kaartjes maken, ik hoop dit weekend wat meer tijd te hebben om wat meer bij te knutselen, we zullen wel zien,
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje weer. Ik ben helemaal weg van het silhouet. HOe mooi dat staat. Je speentje is een toppertje.
    Morgen succes met verven en behangen, maar dat betekent dat jullie al aardig aan het opschieten zijn. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuk kaartje weer. Het papier is prachtig. wat schattig dat speentje. Heerlijk dat het gisteren avond zo goed ging.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Sanne!! Ook je andere kaarten zijn erg mooi!! Leuk dat papier van Eline's Winterhuis!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook alweer zo een lieve kaart! Erg mooi met dat silhouet!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!