donderdag 22 september 2011

Herfst is weer gekomen...


Dit kaartje doet me denken aan een liedje dat ik de kleuters altijd leerde. Het kaartje is gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het designpapier komt uit twee verschillende blokjes van Eline's Winterhuis. Het rode designpapier is gesneden met Nestabilities en de Cuttlebug. Het afdrukje is van de nieuwe serie van Magnolia. Ik heb Tilda gekleurd met Derwent-potloden. De paddenstoelen komen uit een oudere serie. Ik heb de paddenstoelen ook gekleurd met Derwent-potloden. Ik heb de stippen bewerkt met Liquid Applique. Tilda en de paddenstoelen zijn uitgeknipt en met 3D-foam opgeplakt. Het hekje is gemaakt met een stans van Magnolia, ik ben er zo blij mee! Het hekje is bewerkt met Distress-inkt en ook met 3D-foam opgeplakt. Het ticket is van Tim Holtz. Hij is vastgeniet en vastgezet met een leuke paperclip, een herfstblaadje. Onder in de hoek heb ik nog een strik geplakt van touw. Ik ben binnenkort terug met nog een andere herfstkaart. Wat een leuk seizoen vind ik dat, vooral om te knutselen.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Just Magnolia - Fall Is In The Air Sketch
- Girlscardsworld - Inspiratiefoto

29 opmerkingen:

  1. wat een schatje 't is ook geweldig leuk papier!!

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje , lekker herfstig..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige paperclip, dat blaadje! Echt een mooie herfstkaart is het geworden!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij weet wel hoe je leuke kaarten moet maken met dat papier. Ik ga echt twijfelen om eens zo een blok aan te schaffen.
    Heel leuk met de paddestoelen en de paperclip. Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi wat een super leuk kaartje zeg. echt leuk geaakt....
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Errug leuk gedaan! Leuk hoe je het papier hebt gecombineerd. Gaat prima met Eline, he (-:
    De paperclip, is die van Hema?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk herfst kaartje heb je gemaakt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh wat een schattig herfstkaartje! En dat hekje en de paddestoelen staan er zo leuk bij.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje!!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij is superleuk geworden!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woow, wat een leuk herfstkaartje, mooi met het hekje en de paddenstoelen. Bedankt voor het meedoen bij Girlscardworld.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje geworden zeg!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje. De paddestoelen en de Tilda zijn erg leuk en ik ben gek op dat hekje!
    Dank je wel voor je ontzettend leuke kaart. Hij viel vandaag in de bus. Hartstikke top met de kooi en vogel. Hij staat inmiddels op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuke herfstkaart en een hele mooie kleurencombi. Kan me voorstellen dat je blij bent met die hekjes stans. Zo eentje staat er ook nog op mijn verlanglijstje.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi herfst kaart, erg leuk bewerkt.
    Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het is een schatje ! mooi gemaakt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk kaartje Sanne, erg mooi ook!
    Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel lief kaartje, superkleurtjes!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is weer super leuk geworden Sanne!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk tafereeltje heb je ervan gemaakt.
    En weer zo mooi ingekleurd. JIj vind herfst een leuk seizoen om te knutselen. Ik vind het juist een moeilijk seizoen. Ik heb het niet zo met die kleuren en ook niet echt papier ervoor. Moet ik toch weer eens ga shoppen. Wat erg hahaha.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Daar komt de wind, hij schudt aan alle bomen ...
    Ik leer het mijn kindjes van het eerste leerjaar ook aan ;)
    En je kaartje is weer prachtig, helemaal Sanne!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk herfsttafereeltje is dit weer. Erg mooi gedaan Sanne.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige herfstkaart Sanne!! hij is helemaal af. leuk ook dat stempeltje erbij met de paddenstoelen!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel erg leuk kaartje. echte gezellige herfst kleurtjes
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heel leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi sanne wat een superleuk kaartje heb je gemaakt heb in een keer het liedje.op een grote paddestoel in me hoofd..hoe zou dat nou komen :-). Leuk dat je meedoet met de challenge bij girlscardsworld...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!