zaterdag 24 september 2011

New Home


Daar ben ik weer. Nu met een kaart die ik gemaakt heb voor José. Zij gaat op precies dezelfde datum verhuizen als wij. En wat is er nou leuker dan allemaal kaartjes in je nieuwe huisje? Het kaartje is gemaakt van kraft cardstock en witte cardstock. Het designpapier is van Eline's Huis (Pale Pastels). Alles is lekker bewerkt met Distress-inkt. Het kooitje en de vogel zijn gemaakt uit kraft cardstock met een stans van Tim Holtz. Ik heb de cardstock bewerkt met Distress-inkt en bestempeld met een woordenboekstempel. Dat ziet er niet zo kaal uit. Door de gaatjes van de vogelkooi heb ik een lintje gehaald. Hier en daar heb ik een strikje geplakt. De tekst is gemaakt van letterstempels, die ik los heb gesneden en allemaal apart met 3D-foam heb opgeplakt. Nog een stempel erop (van Eline's Huis) en klaar is de kaart. José heeft hem inmiddels ontvangen en kan de kaart naast alle andere ontvangen kaartjes in het nieuwe huis ophangen. Maar ze moet ook nog twee weekjes geduld hebben. 6 oktober is de grote dag. Wij kunnen niet wachten, José waarschijnlijk ook niet. José, ik wens je veel succes met verhuizen en veel geluk in je nieuwe huis!

17 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi kaartje, leuk dat vogelhuisje er op. Past ook goed bij dit papier.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Sanne!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een ontzettend mooie kaart Sanne! De vogelkooi is ontzettend leuk! Ben er hartstikke blij mee en hij prijkt tussen de anderen. Hij staat op mij blog in het mapje ontvangen kaarten.
    Ja nog 12 dagen wachten! Spannend he. Wij kunnen idd ook niet wachten. Jij ook heel veel succes en veel woongeluk en plezier!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi kaartje, Sanne! helemaal in jouw stijl!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is hij mooi ! leuk dat lintje er vanonder nog een keertje door, veel succes met het inpakken
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart heb je gemaakt Sanne!! Heel mooi gedaan!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo`n mooi kaartje wil iedereen wel krijgen in zijn nieuwe huisje
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi en lief kaartje, erg mooi de vogelkooi!
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sanne,
    Dit is ook weer een leukerdje!
    Oh nog eventjes en je kan verhuizen. Spannend. Ik sta er ook voor, ik kan ook niet wachten.
    Veel succes en geluk in je nieuwe huisje!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sanne, wat toevallig dat jullie op de zelfde dag verhuizen. Leuke kaart heb je voor José gemaakt.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje! Sterkte met de verhuizing en het inpakken
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een mooie kaart. Ik vind dat je die vogelkooitjes zo mooi maakt met die woordenboekstempel. Sterkte met de verhuizing.
    En.. ik moest een beetje glimlachen toen ik bij je las dat je (bijna) iedere dat graag naar je werk gaat. Herkenbaar..
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig verhuiskaartje, heel leuk met dat vogelkooitje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje weer, wat ben je toch hard bezig naast het verhuizen, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje! Daar zal Jose erg blij mee zijn. Wat een goed idee om de vogelkooi te gebruiken voor een verhuiskaart! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje, helemaal te gek hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!