dinsdag 15 maart 2011

Taart & Kadootjes


Helaas ben ik vorige week niet in de prijzen gevallen op het nieuwe challengeblog Challenges For You. Ik ga deze week gewoon een nieuwe poging wagen, want ik vind het weer een erg leuke sketch. Ik heb de kaart gemaakt met kraft cardstock en witte cardstock. Het designpapier is van Eline's Huis. Ik heb de randjes van de kaart met de hand gestikt. Langs de brede strook heb ik kantjes geplakt. Het cupcakeje is gemaakt met nieuwe mallen van Marianne Design. Leuk is ie he? Die gaan jullie de komende tijd nog veel vaker zien. De stempel is ook van Marianne Design (Eline's Vintage). Het is een super simpel kaartje, maar de sketch was ook vrij eenvoudig.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch

24 opmerkingen:

  1. Mooie lieve kaart, mooi papier heb je gebruikt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, en heerlijk papier, en ik heb de stempels ook, die zijn ook al zo leuk!!
    Weer bedankt voor het meedoen,

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, met dit mooi papier en de kantjes en je borduurrandjes. Leuk, die cupcake! En erg leuk dat je weer meedoet!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart Sanne, Leuke cupcake. Succes met de challenge.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker kaartje, mooi!
    Die cupcake-mallen doen het goed, zien er leuk uit!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal voor je duimen dat je deze week meer geluk hebt Sanne. Aan je kaart zal het niet liggen want die is weer erg mooi!
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer super je kaart. Wat leuk zeg die cupcake-mallen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig kaartje.
    Mooi papier ook.
    Groetjes en een fijne zonnige dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een erg mooi kaartje geworden,dus wie weet.......

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sanne, de kaart is weer mooi hoor en het paier is prachtig....leuk met de cupecake erop!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart! prachtige kleurencombinatie :) Erg leuk dat je weer meedoet met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is met recht een heel lief kaart, heel mooi papier!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De aanhouder wint hoor.
    Ik vind je kaartje in ieder geval schattig.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje Sanne,prachtig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje!Gaaf papier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi kaartje !!! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !!!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart! Dit papier is ook zo leuk! Bedankt weer voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Sanne,
    Leuke kaart heb je daar gemaakt! Ik krijg wel zin in zo'n cupcakeje!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje Sanne! En die cupcake is super!Gr-jes Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Eenvoudig is ook mooi hoor!!
    Misschien deze keer meer geluk!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja ik heb met de eenvoudige sketch ook een eenvoudige kaart gemaakt. Jij hebt het wel heel anders aangepakt! Heel mooi! leuk om te zien hoe iedereen haar eigen draai geeft aan een zelfde sketch he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk die cupcake! Super

    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk die cupcake zo. Mooie papiercombinatie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super gaaf kaartje met dit schattige papier! Het cupcakje is "om op te eten"...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!