vrijdag 25 maart 2011

Puzzelkaart


Op 27 maart is Annemarie van de Scrapcard Girls jarig. Ik ben al een poosje een actieve volger van haar, dus natuurlijk stuur ik haar een kaartje voor haar verjaardag. Dit is hem geworden. Annemarie heeft hem inmiddels al ontvangen. De kaart is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Eline's Huis. Ik heb er allemaal puzzelstukjes van gemaakt. Deze heb ik zelf uitgeknipt. Omdat ik het teveel werk vond om al deze puzzelstukjes met de hand te stikken, heb ik de stikselrandjes met een witte pen getekend. Het labeltje, gemaakt met de Slice, is vastgeknoopt met een stuk touw en scrappersfloss. Op het labeltje heb ik een tekst gestempeld. De stempel is van Marianne Design en ik heb de stempel met witte embossingpoeder bewerkt. Het vlindertje is gemaakt met mallen van Joy. Ik heb een steentje op het vlindertje geplakt. Ik heb de mallen van de puzzel bewaard, zodat ik nog eens zo'n kaart kan maken. Ik vind hem wel geslaagd. Annemarie ook, las ik. Gisteren kreeg ik leuke post. Noa had een lief kaartje voor me gemaakt. Wat lief meid! Heel erg bedankt!

18 opmerkingen:

  1. Een erg mooi kaartje hoor Sanne!
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij ook al aan de puzzel ! heb ik ook liggen, nog nooit gebruikt... bedankt voor het idee,
    leuke kaart trouwens,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé ook een puzzel! De kaart is prachtig!
    Heel mooi papier en die stiksels maakt het helemaal af. Mooie vlinder oor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sanne,

    Meid heel erg bedankt voor de super vrolijk en leuke kaart. Zelf uitgeknipt!!!!! wij zeiden al tegen elkaar waar zou die mal van zijn, ongelooflijk mooi....nogmaals heel erg bedankt!!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart.
    Slim een stiksel tekenen.
    Droetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wat heb je dat superleuk gedaan Sanne! En de papiertjes passen zo ook perfect bij elkaar!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sanne,
    wat een leuke kaart , zo met die puzzelstukjes
    mooie kleuren ook
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sanne, volgens mij had ik al een glimp van deze kaart opgevangen, maar hij is zo leuk!
    ook de kleurencombi is weer fantastisch en die touwtjes metlabel: helemaal af.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, zo leuk die puzzelstukjes :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, zo mooi!! Ik vind het zo leuk gedaan zeg! Wat een werk moet het geweest zijn met die puzzelstukjes, ze passen echt perfect. Orgineel!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig!!! Wat een super mooie kaart en super idee van die puzzel stukjes!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee dat van de puzzelstukjes, ziet er heel mooi uit!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is superleuk, Sanne!
    Tot vanavond, zin in!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat mooi!
    Wat knap gedaan met die puzzelstukjes, ze passen zo mooi in elkaar en dat met de hand. Echt klasse!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw seg! Ongelooflijk dat je die allemaal met de hand hebt geknipt, ik zou het echt niet gemerkt hebben moest je het niet gezegd hebben.
    Echt mooi. En ik dacht dat je het echt gestikt had haha
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig. Wat een leuk idee!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Harstikke leuke kaart, wat een ontzettend gaaf idee!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart! Ik zie dat ik een heleboel heb gemistn in 4dagen...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!