zondag 27 maart 2011

Sketch Time


Het is weer een prachtige dag. Wel vroeg zo, een uurtje minder slapen. Het is zondag en dus een nieuwe uitdaging bij Anyone For Anya. Deze keer hebben we daar een leuke sketch voor je in de aanbieding. Ik heb er al een kaartje mee gemaakt. Het is deze dinokaart geworden. Hij is gemaakt van bruine en blauwe cardstock. Het designpapier is van The Paper Loft (Dude). Ik heb de randjes van het papier gedistresst. Het afdrukje is van The Greeting Farm. Ik geloof dat ik hem van Mariken heb gehad. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent-potloden. Daarna is het afdrukje uitgeknipt en met 3D-foam opgeplakt. Nog wat groene knoopjes hier en daar en dan is de kaart klaar om verstuurd te worden. Komen jullie ook weer allemaal meedoen? Ik ga zometeen nog even aan de slag en dan straks met vriendinnetjes naar de Gooische Vrouwen-film.

9 opmerkingen:

  1. Oh, dat is weer een leuk kaartje zeg!!!
    Hihi, wat een leuke stempel is dat, helemaal schattig!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een erg leuk en stoer kaartje gemaakt. Perfect voor een jong gastje. :)
    Veel plezier met je vriendinnetjes!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww wat een mooie kleuren heb je gebruikt!!
    Schitterende kaart!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! Die inktspatten, geweldig!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne, Bedankt voor je berichtje en mailtje...ik heb even op Tinie's blog het nagelezen en toegepast en de foto staat erbij pffff. Raar dat he dat sommige er last van hebben en geen foto kunnen plaatsen en bij andere het wel goed gaat??? Maar je kaartje is lekker stoer, mooi papier is dit voor mannen/jongenskaart.
    Bedankt en de groeten Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Sanne,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart weer Sanne en veel plezier bij de film. Ik ben vrijdagavond heengeweest met vriendinnen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke jongenskaart zeg! En wat een onwijs schattige dino'tjes! Echt helemaal top!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Sanne,
    A gorgeous card...fabulous colouring! I love this image. I think it is my favourite Oliver stamp. Did you use watercolour derwents or derwent artists with mineral spirits?
    Susan xxox

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!