vrijdag 4 maart 2011

Berenkaart en challenge gewonnen!


Vanmorgen vroeg opgestaan om me in mijn carnavalspakkie te hijsen. Ik heb een zuurstokroze rock & roll-rok aan en een zuurstokroze pruik op mijn hoofd. We gaan er hopelijk een gezellige dag van maken op school. Mijn eerste carnaval in Brabant en dat is natuurlijk niet te vergelijken met de carnaval in Limburg. Misschien dat vandaag de heimwee toe gaat slaan... Maar voordat we gaan hossen en feesten eerst dit kaartje. Ik heb het kaartje gemaakt naar aanleiding van de sketch van Create4Fun. Een erg leuke sketch en die ga ik vast vaker gebruiken. Het kaartje is gemaakt van paarse en witte cardstock. Het designpapier is van Cosmo Cricket (Pixie Licious). De cirkels heb ik uitgesneden met Nestabilities en de Cuttlebug. Het afdrukje is van Forever Friends. Ik heb het beertje ingekleurd met Derwent-potloden. Het afdrukje is uitgeknipt en opgeplakt met 3D-foam. De steentjes maken het kaartje af. Dan nog even goed nieuws. Ik las gisteren op het blog van CreaMiep dat ik hun challenge van februari heb gewonnen. Binnenkort ontvang ik een prachtige stempel. Ik ben er erg trots op dat het designteam mij als winnaar heeft uitgekozen. Deze verrassing komt op een goed moment. De prachtige kaart waarmee ik gewonnen heb, kun je hier nog eens bekijken. Hij staat inmiddels bij papa en mama op de kast. Zij hebben hem met Valentijnsdag van mij gekregen. Morgen plaats ik deel 2 van mijn Eline's Huis-serie. Komen jullie dan weer een kijkje nemen?

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Create4Fun - Sketch
- Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten Challenge Blog - Beren

12 opmerkingen:

  1. Always love your work! I have a simple blog award to pass along to you at: http://doodlesbynoodles.blogspot.com/2011/03/stylish-eh.html
    You are so talented and creative! Thanks for sharing your gifts with the rest of blogland! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje.
    Veel plezier met carnaval vieren.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk gemaakt ! super van je overwinning !! leuk he !
    ik wens je heel veel plezier tijdens het carnaval, ik denk dat je er prachtig uitziet.
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sanne,
    wat een lief kaartje, proficiat met je gewonnen candy !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst gefeliciteerd met je gewonnnen stempel...!
    En je berenkaart is erg lief en mooi ingekleurd!
    Fijne hosdag op school:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!
    en veel plezier in je roze kostuum
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sanne, het is weer een liefie! Heel veel plezier bij het carnaval.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!!! En heel veel plezier vandaag!!

    Je kaartje is weer super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!! Leuk dat je hebt gewonnen.
    Deze kaart is ook erg lief, mooie kleurtjes.
    Ik hoop dat je veel plezier hebt gehad met carnaval, zal vast wel denk ik.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje en gefeliciteerd met
    je stempel en ook leuk dat je meedoet met
    de challenge bij EHI

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel vrolijk en mooi kaartje.
    Proficiat met je gewonnen challenge, je hebt het dubbel en dik verdiend!!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sanne,

    wat een schatje, je beertje is heel mooi ingekleurd en je papiertjes maken het kaartje o zo vrolijk!
    Gefeliciteerd met de challenge ;-)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!