donderdag 24 maart 2011

Girl


De vorige week won ik de challenge van Dutch Card Lovers. Ze hebben daar elke week een leuke sketch waar je je ook zonder afdrukje helemaal kunt laten gaan. Ik hou daar wel van. Er zijn elke week erg leuke en originele inzendingen, dus ik was dan ook aangenaam verrast dat ik een keertje won. Ook deze week hebben ze weer een leuke sketch. Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan. Ik heb een babykaartje gemaakt voor een meisje. De kaart is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Eline's Huis. Het roze papiertje heb ik bewerkt met een pons van Martha Stewart. Het grijze papiertje is bewerkt met een hoekpons. De letters zijn gemaakt met de Slice. Om het rode strookje heb ik witte en roze scrappersfloss gewikkeld. Ik heb een leuke strik gemaakt van witte en roze lintjes. Ik heb nog een vlinderte geponst met een mal van Joy. Daar heb ik een steentje opgeplakt. Ik heb ook nog wat steentjes in de hoeken geplakt. Deze sketch ga ik bewaren. Vond hem erg leuk en ga hem zeker vaker gebruiken. Gisteravond had ik een gezellig scrapavondje met Colien, Mariken en Esther. We hebben een kaart voor een challenge gemaakt. Die zien jullie ook binnenkort. Morgen is hier een leuke puzzelkaart te zien. Benieuwd? Kom dan even langs.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

19 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Sanne !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sanne,
    wat ben jij goed op dreef !mooie kaart,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje heb je gemaakt sanne, leuk zo zonder cute stamp
    hugs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge!
    Deze kaart is ook weer prachtig! Mooi papier en super gedaan met de letters.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje weer, en die puzzelkaart!!!!! moeten jullie zeker komen bekijken ik denk dat ik hem al gezien heb hij is SUPER!!

    gr annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, Sanne!
    En dit kaartje is ook weer erg leuk, succes met de challenge.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een beauty geworden. Leuke sketch, mooi papier, en de touwtjes en strik zijn geweldig!
    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk! Het blijft geweldig papier he dit blok van Eline!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit is weer een heel erg mooi kaartje. leuk dat je weer hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi geworden, super zo met die linten en kant!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig!!! Ik vind het zelf altijd moeilijk om babykaarten te maken. Ik kan nooit kiezen wat papier betreft. Dit is echt mooi!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief en mooi babykaart!! Leuk met de linten.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, deze is weer heel anders dan die van Mariken of mij. Geinig die lintjes, erg mooi kaartje!
    Het was gezellig, snel maar weer afspreken voor een scrapmaatjes-avond!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kaart Sanne! Het papier geeft een lieve uitstraling.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer leuk Sanne!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een pracht kaart weer! Super dat je weer meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!