donderdag 31 maart 2011

Growing


Van de week heb ik de jongensversie van dit kaartje geplaatst. Dit is de meisjesversie. Eerlijk is eerlijk, hij is niet zo leuk als de jongensversie. Ik wilde de kaart maken aan de hand van een sketch en dat was nog een hele opgave met dit papier. De kaart is gemaakt met kraft cardstock en groene cardstock. Het designpapier is gedeeltelijk van Kars (Country Rose) en gedeeltelijk van Prima Marketing (So Cute!). De tekst heb ik uit het designpapier geknipt, evenals de beestjes en de bloemetjes. De beestjes heb ik met 3D-foam opgeplakt. De ovalen heb ik uitgesneden met Nestabilities en de Cuttlebug. De witte ovaal is bewerkt met een embossingmal van Sizzix en Distress-inkt. Dat is het eigenlijk wel. Het is een eenvoudig kaartje geworden.

Dan nog even leuk nieuws. Ik heb de challenge van Challenges For You niet gewonnen, maar ik sta wel in de top 3. Dat vind ik een hele eer. Vooral omdat ik met het trouwkaartje van een vriendin heb meegedaan. Hier kun je het kaartje nog een keer bekijken.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Card Patterns - Sketch
- Hobbystempels - Kleurenchallenge
- Allsorts Challenge Blog - For a Special Lady

9 opmerkingen:

  1. Ik vind deze versie ook erg mooi!
    Gr-jes en werk ze, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Sanne. Ik vind het niet zo gek, het is ook een ontzettend leuke trouwkaart geworden.
    Deze kaart is ook erg leuk geworden. Inderdaad iets simpeler, maar niet minder leuk.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit kaartje wel erg leuk geworden! Lekker vrolijk en fleurig. En nog gefeliciteerd met je TOP 3 positie...helemaal goed!! Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een super leuk kaartje geworden!!

    En gefeliciteerd in de top 3, je maakt ook altijd hele mooie kaarten, terechte plaatsing!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker vrolijk en fleurig dit kaartje
    groeten jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte knap hoor in de top 3
    vind dit kaartje toch wel heel grappig.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik vind het ook een grappig kaartje hoor!
    Zie die ogen...
    Proficiat dat je in de top 3 staat, het was ook prachtig!!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje! Gefeliciteerd met je plaats in de top 3!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. CUTE! Thanks for playing with us at Card Patterns!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!