vrijdag 18 maart 2011

Lente!

Ja, mensen, het is nog niet officieel lente, maar het weer begint er al aardig op te lijken. Dinsdagmiddag heb ik al heerlijk met de kleuters buiten in de zandbak gezeten, wat een feest! Ik zag deze kaart op het challengeblog van Duo Challenge staan. Ik vond hem zo gaaf, dat ik meteen het patroon heb aangevraagd. Het was erg leuk om de kaart te maken, al ben ik er een hele poos mee bezig geweest. Ik heb geen duur apparaat, dus moest ik alles met de hand uitknippen. Poeh... Gelukkig is het resultaat wel de moeite waard, toch? De kaart is gemaakt van roze cardstock. Ik heb de kaart beplakt met designpapier van Marianne Design (Eline's Flowerz), erg toepasselijk! De bloemen heb ik gemaakt door de verschillende laagjes met 3D-foam op elkaar te plakken. Zo krijg je meer diepte. In het midden van de bloemen heb ik steentjes geplakt. De vlinders zijn gemaakt met mallen van Joy. Ook hier heb ik steentjes opgeplakt. Het klinkt allemaal vrij simpel, maar het is een heel karwei. Morgen ga ik lekker met Brigitte en Colien naar de beurs in Den Bosch. Wie komen we daar allemaal tegen?

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Duo Challenge - Patroon lente-kaart

23 opmerkingen:

  1. Harstikke leuk e n vrolijk kaartje, heerlijk dat de lente er weer aankomt!! Heel gezelloge dag toegewenst morgen op de beurs.

    Fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja deze is zeker leuk! lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sanne,
    wat een leuke kaart en wat vind ik het jammer dat ik moet werken dit weekend :(
    Veel plezier op de beurs en zeker een fotootje maken van je aanwinsten he !
    Ben heel erg benieuwd hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het resultaat is zeker de moeite waard, een mooi en vrolijk LENTE kaart!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me inderdaad zeer veel werk, alles met de hand uitknippen! Moet je zin in hebben. Gelukkig is het resultaat echt prachtig geworden
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Het was inderdaad vast een heleboel werk maar het resultaat is er ook naar!
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sanne wat ben je toch een crea bea. Elke keer verbaas je me weer met iets nieuws. Heel leuk gedaan en ik geloof best dat het veel werk was, maar het resultaat is er dan ook naar.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie lente-kaart.
    Je hebt je kaartje geplaatst en de zon is gelijk gaan schijnen! ;)
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en frisse kaart! ik kijk ook wel uit naar de lente!

    Liefs

    Ps. bedankt voor het lieve complimentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke lentekaart heb je gemaakt. Ook je trouwkaart van de vorige post vind ik erg leuk.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt het patroontje weer omgetoverd tot een echt Sanne-kaartje, mooi!
    Tot morgen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer helemaal geweldig! Veel plezier morgen. ik was er gisteren. Ze hadden weer zoveel leuke dingetjes. Maar ja je kan niet alles kopen:)
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey ! wat mooi gedaan !! en eh... ik ben er morgen ook bij, misschien herken ik je wel...
    Groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hele mooie lente kaart

    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er fantastisch uit!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke vroijke kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowww wat is die moooi van jou!!! Wel even wat werk, maar het resultaat is schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijke lentekaart en het papier is er voor gemaakt:-) Veel plezier morgen en mij zul je er niet tegenkomen, maar zie natuurlijk graag als je moois wat je allemaal gaat scoren!
    Fijn weekend, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Sanne, het is het werk volgens mij wel waard geworden. Het lentegevoel spat er gewoon vanaf. Veel plezier morgen. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is weer super Sanne!
    En...ik ga morgen ook onverwachts mee naar Den Bosch, kon me niet inhouden!
    See you, gr-jes Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuk idee!. Prachtig.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. lekker vrolijk lentekaartje geworden zeg.
    lieve groeten jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi,

    Hij is erg mooi geworden hoor. En nu maar duimen. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    Groeten van Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!