zondag 6 maart 2011

Kalender april en award gekregen!



Het is de eerste zondag van de maand, tijd voor een nieuw kalenderblad bij Anyone For Anya. Deze keer is de maand april aan de beurt. De maand van de eerste echte zonnestralen. Helaas hebben wij maar een klein balkonnetje, maar ik denk bij de lente meteen aan bloemetjes in de tuin. Vandaar dat ik voor dit vrolijke papier en dit leuke afdrukje heb gekozen. Het papier is van My Mind's Eye (Bloom & Grow, toepasselijke naam). Het afdrukje is van The Greeting Farm. Ik heb het meisje ingekleurd met Derwent-potloden en uitkknipt. Het afdrukje is daarna op het papier geplakt met 3D-foam. Ik heb alleen wat bloemetjes ter decoratie gebruikt. De bloemetjes zijn gemaakt met een mal van Crealies. Ik heb steentjes in de bloemetjes geplakt. Ik ben erg tevreden met dit vrolijke kalenderblad. Dan zit je meteen wat gezelliger bij ons op het toilet.


Dan nog even leuk nieuws: ik heb weer een award ontvangen. Deze keer kreeg ik hem van Nat. Thanks for giving this award to me! I'm flattered! Het is de bedoeling dat je de award aan 8 mensen doorgeeft en ook 8 dingen over jezelf vertelt. Ik zal beginnen met het laatste:

1. Ik ben 25 jaar, maar wordt altijd jonger geschat. Ik moet zelfs in de zomer op een terrasje mijn legitimatie laten zien als ik een glas Passoa Jus bestel...
2. Ik werk als juffrouw op een basisschool in de onderbouw. Mijn lievelingsvak om te geven is, hoe kan het ook anders, knutselen.
3. Ik sport twee keer in de week en ga dan met een vriendin bodypumpen.
4. Ik vind het leuker om met anderen samen te freubelen.
5. Ik ben dol op papier met felle kleurtjes. Mijn lievelingspapier op dit moment is dat van Eline's Huis en K&C Company.
6. Ik doe erg graag mee aan challenges. Sketch-challenges vind ik het leukst.
7. Ik neus graag in scrap-winkeltjes. De Scrapheap en GéWé-Hobby zijn favoriet. Ze liggen lekker in de buurt.
8. Ik wil me graag wat meer verdiepen in het scrappen met foto's. Ik wil graag iets leuks doen met de wintersortfoto's die ik ga maken komende week.

Ik geef de award door aan de volgende 8 mensen: Colien - Mariken - Esther - Debby - Deborah - Noa - Marianne - Tiny. Ik vind hun blogs echt de moeite waard om eens te bekijken!

Zo, wij gaan richting Limburg, naar de carnavalsoptocht kijken. Mijn broer doet mee en ik ben benieuwd waar ze al die maanden zo hard aan gewerkt hebben. We moeten vanavond ook nog naar de verjaardag van een nichtje in Gelderland. Wij hopsen vandaag dus weer Nederland door. Hopelijk doen jullie weer allemaal mee aan de challenge van AFA! Je kunt een leuke prijs winnen, dus wat let je! Dan sluit ik af met mijn spreuk: ALAAF!

18 opmerkingen:

  1. Wat is ie mooi, echt lente! Inderdaad gezellig op t toilet. Misschien dat ik em toch ook ga maken, tijd genoeg komende week. Veel plezier bij de optocht. Wij zijn nu in Hapert, daar kun je d'r niet gek genoeg uitzien ;p
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel vlrolijk kalenderblad. Mooi papier en de afbeelding is heel leuk.
    Mooie Award heb je ontvangen. Ook leuk om een paar dingen over je te lezen.
    Veel plezier met je trip door Nederland
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie nu dat je me weer blij hebt gemakt met een Award, dankjewel! Erg leuk, wat een waardering! Wij zijn een weekendje weg, heb m'n laptop wel bij me, maar Wifi werkt niet in ons huisje. Ben aan 't internetten op m'n telefoon en weet niet of ik het voor elkaar krijg om een blogbericht (met afbeeldingen) te plaatsen. Ik ga 't proberen, anders doe ik het morgen thuis.
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award! Je kalender van april is erg mooi, ook super ingekleurd met de potloden:-)
    Veel plezier vandaag met het crossen door Nederland!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is mooi !! proficiat met je award, moet de mijne nog op mijn blog zettten....
    wens je nog een fijne zonnige zondag,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Sanne, dank je wel! Wat lief. Ik ben er erg blij mee, en ga hem zo op mijn blog zetten.
    Jij hebt weer een prachtig kalenderblad gemaakt en inderdaad in de juiste sfeer. Het voorjaar.
    Veel plezier bij de optocht en een fijne vakantie. Ik moet maandag weer aan de slag.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart is dat geworden, hele leuke details!!!

    Ik vind het heel lief dat je aan mij hebt gedacht!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sanne, Wat een vrolijke kalendermaand april is dit geworden. Veel plezier vandaag verder en gefeliciteerd met je award.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, je kalender blad is erg mooi! Heel erg vrolijk!
    En gefeliciteerd met je award.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kalender! Altijd heel leuk als je de zomer ziet naderen. En echt super mooi ingekleurd. Bedankt voor de award hoor!!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kalenderblad! En inderdaad lekker fleurig! En bedankt voor de Award! Ik voel me zeer vereerd.... Ik weet niet of ik 8 mensen kan bedenken om te verrassen met deze award, maar ik ga vanavond mijn best doen! Dankjewel!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kalenderblad heb je gemaakt, lekker vrolijk!
    Ook gefeliciteerd met je award.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Sanne,
    Gefeliciteerd met je award! Je plaatste de laatste dagen leuke kaartjes op je blog. Ik was een paar dagen niet komen zien maar ik werd aangenaam verrast!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je award! Leuke gemaakt de maand april..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Sanne,
    Dank je wel voor de Award, ben er hartstikke blij mee!!!
    En wat heb je de afgelopen dagen weer veel moois gemaakt!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijk kaartje. Veel plezier met carnaval!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Sanne , wat PRACHTIGE kaartjes allemaal !!! Over je hele blog !
    Kwam gewoon eens ff piepen .. ik ben hier terecht gekomen via Eveline.
    Niet dat ik kaarten maak ( soms al eens eneke ) maar ik kijk heel graag naar mooie kaartjes.
    En de jouwe zijn ONWAARSCHIJNLIJK MOOI en geen één kaart heeft maar iets weg van een andere kaart. En dan de keuze van je papier en het inkleuren, WAUW !!
    Je ziet dat je er een fan bij hebt hé .. :)
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De maand april ziet er op je kalender erg fleurig en super leuk uit. Gefeliciteerd met je award.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!