dinsdag 1 maart 2011

Eline's Huis deel 1


Ik heb een nieuwe verslaving gevonden: Eline's Huis. Afgelopen week kregen we een slecht-nieuws-bericht van vrienden. Daar heb ik meteen een kaartje voor gemaakt. Op zo'n kaartje vind ik een afdrukje niet altijd passend, dus heb ik een afdrukjes-loze kaart gemaakt. Dat beviel zo goed, dat ik meteen meer kaarten zonder afdrukje heb gemaakt. Het kaartje voor onze vrienden plaats ik een andere keer. Vandaag eerst dit kaartje. Hij is gemaakt naar aanleiding van de sketch van Dutch Card Lovers. Voor de kaart heb ik roze en witte cardstock gebruikt. Het designpapier is van Eline's Huis, mijn favoriete papier tot nu toe. Dit is de In The Meadow-lijn. De andere lijn vind ik ook erg mooi, maar die zien jullie een andere keer. De ovalen en cirkels zijn uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. De randen van het papier heb ik met de hand gestikt. Een heel karwei, maar het geeft zo'n leuk effect! Achter de ovalen heb ik een kantje geplakt en touw rondom de kaart geknoopt. Op de cirkels heb ik vlinders geplakt. Die zijn uitgesneden met een mal van Joy. Ik heb er ook steentjes opgeplakt. Het tekstje onderin (sorry, het is niet zo goed te zien) heb ik gemaakt met witte embossingpoeder en een stempel van Artemio. De komende weken zullen jullie vaker van deze Eline's Huis-kaartjes zien op mijn blog. Er liggen er al heel wat klaar, maar ik kan ze nu niet allemaal plaatsen. Morgen wel nog een stiksel-kaartje voor het kleurenkaartenteam. Kom je dan ook weer een kijkje nemen? Ik zou het wel leuk vinden. Vind het elke keer weer leuk om jullie berichtjes te lezen. En we gaan richting de 100 volgers. De candy ligt al klaar!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

26 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,
    wat leuk he om verschillende dingen uit te proberen !
    Je kaartje is geweldig en doet me eraan denken dat ik hetzelfde papier in de kast heb liggen maar ik heb er nog niks mee gedaan *schaam schaam* . Wat leuk dat je bijna aan de 100 volgers zit zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje.
    Ik heb de sew easy hier liggen maar
    nog niet uit geprobeerd.
    Vandaag even garen halen en dan van de week eens proberen.
    Ben benieuwd naar je kaartje morgen.
    Ik maak vandaag even foto's.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Sanne! De kleuren zijn zo mooi! En een kaart zonder afdruk is inderdaad ook handig.
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje! Zonder afdrukje gaat prima, zie je wel. Je hebt er "stikveel" werk aan gehad, maar het resultaat is geslaagd!
    Ben nieuwsgierig naar jouw groene creatie....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een super leuk kaartje geworden, gave details heb je gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en het afdrukje mis je echt niet!
    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sanne,
    zo zie je maar weer, je hoeft niet altijd een plaatje te gebruiken om een mooie kaart te maken
    en wat een prachtig papier heb je gebruikt
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart is dit geworden. ik geloof alleen dat ik zelf liever een afdrukje inkleur dan dat ik ga zitten stikken.
    groetjes ESther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart is dit zeg en het plaatje mis ik helemaal niet. En super...al bijna 100 volgers:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sanne, wat een prachtige kaart is dit. En hij kan voor veel gelegenheden. Prachtig papier en wat een klus om hem te stikken. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sanne, wat een supermooie kaart is dit, prachtige stijl. Het papier vind ik geweldig en wat knap de stiksels met de hand gedaan.... pffff maar wel helemaal af hoor de kaart!! Op naar de 100 volgers.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi kaart met mooie kleuren. Het doet heel fragiel aan. Prachtig! Succes met de challenge.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk te zien dat jij ook het 'naaivirus' te pakken hebt !! het is leuk, ik ben fan !
    knappe kaart,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Sanne,
    Leuk gedaan! Het stoort helemaal niet dat er geen afdrukje is. Mooi werkje!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sanne, ik vind dit kaartje zo mooi!! Ik ben niet echt van de afdrukjes, al vind ik ze bij anderen erg lief en leuk. Maar jij hebt hier een schitterend kaartje neergezet!! Mooie kleurtjes, afwerking en het touwtje maakt het af!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Sanne, Heel mooi gemaakt!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi hoor. Met of zonder afdrukje... top!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sanne, ik vind je kaartje erg mooi geworden!! Grt Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bijna 100. Wat leuk. Je kaartje is weer prachtig.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterende kaart ook mooi papier

    bedankt voor je deelname aan dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw,Sanne...dit is een hele mooie kaart. Super dat papier.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige uitwerking van de schets!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig, prachtig bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier nog een fan van dit papier; echt een gave kaart! Bedankt dat je medoet met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!