donderdag 10 maart 2011

Eline's Huis deel 4


Sorry allemaal, ik kon het toch niet laten nog een kaartje te plaatsen. Ik zag zo'n leuke sketch op het blog van Dutch Card Lovers, dat ik meteen aan de slag ben gegaan. Ik sta momenteel weer op de piste, hopelijk lekker in het zonnetje! Het kaartje is gemaakt met roze en witte cardstock. Het designpapier is weer van Eline's Huis, ik krijg er maar geen genoeg van. De stukjes designpapier zijn allemaal met de hand gestikt. De postzegels heb ik uit het designpapier geknipt en opgeplakt met 3D-foam. Het vlindertje is gemaakt met mallen van Joy. Ik heb steentjes op de vlinder geplakt. Ik heb ook steentjes op de rode vlakken geplakt. De stempel is van Marianne Design (Eline's Vintage). Vanaf nu moeten jullie het echt even zonder een kaartje van mij doen. Tot zondag!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

23 opmerkingen:

  1. Hallo Sanne,
    Wat leuk net als je oranje bijdrage trouwens. Ik weet ondertussen als ik op je blog kom dat ik nooit teleurgesteld word. Een aanrader voor iedereen!!!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje sanne, heel veel plezier op je vakantie
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje!
    Vrolijke kleuren, het papier blijft mooi!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super kaart met super papier !!! heel mooi !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje Sanne! Die postzegels, de vlinders, de stempel ik vind hem helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje!
    Prachtig toch het Eline's huis papier!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is leuk! Vond het een leuke sketch, maar weer niet of het gaat lukken ivm alle andere challenges waar ik al aan mee wil doen :)
    Helaas moest ik onder mijn naam/foto jouw opdracht uitvoeren, Mr Linky werkte niet. Maar neem aan dat het toch wel goed komt. Na de vakatantie moeten we snel eens afspreken, hoor!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Erg mooi gemmakt! Grappig om te zien dat je dezelfde papierlijn als mij gebruikt hebt. Je kaart is totaal anders!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat weer een mooie kaart! En nog veel plezier op de piste!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het heel iets moois hebben dat gestikte en de kaart is weer een prachtig geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart zo met dat gestikte .Ook leuk papier gebruikt

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi stijlvol kaartje Sanne! Helemaal in balans.
    Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaartje. Ik zou het ook met de blogwereld gedeeld hebben hoor. Dat papier van Eline is supermooi en jij hebt het echt mooi verwerkt in je kaart. En al dat genaai, goede moed hoor. haha
    Groetjes,
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Sanne
    wat maak jij een werk van je kaarten zeg kijk even bij mij.
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is hij weer. Heel mooi papier.
    Veel plezier op vakantie.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sanne, weer zo'n mooie kaart!! Heb vandaag ook het papier gekocht en heb er zin om het te gebruiken. Bij jou zien de kaarten er zo mooi uit met dit papier.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een geweldig mooi kaartje hoor bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een mooie kaart! Yammie dat papier! Bedankt dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leike kaart.
    Je kunt het ook niet laten he.
    Lekker nog even genieten daar in de sneeuw.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is schitterend. Deze kleuren en stijl blijf ik mooi vinden.:)
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oooooooooch wat een leuk lief kaartje zeg

    bedankt dat je mee hebt gedaan met mijn sketch

    gr mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik herkende meteen de sketch van DCL op je prachtige kaartje, veel succes!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!