woensdag 9 maart 2011

Kleurenkaartenteam: oranje


Als jullie dit bericht lezen, sta ik waarschijnlijk al lekker op de ski's. We zijn vannacht aangekomen in Fieberbrunn, Oostenrijk. Dat betekent dat jullie het even zonder het bloggen van mij moeten doen. Zondag ben ik als het goed is weer thuis, dus dan plaats ik de nieuwe challenge van Anyone For Anya. Nu even over de oranje kaart van het kleurenkaartenteam. Ik heb er oranje en witte cardstock voor gebruikt. Het designpapier komt van een blok van K&C Company (gisteren ook gebruikt). Het labeltje is gemaakt van witte cardstock en hetzelfde designpapier. Ik heb de randjes van de kaart en het label met de hand gestikt. Onderaan het label heb ik een stuk bolletjeslint geplakt. Bovenin het label heb ik een eyelet bevestigd met de crop-a-dile. Ik heb een oranje/bruin lint aan het label geknoopt. Het afdrukje is van Magnolia. Ik heb Tilda ingekleurd met Derwent-potloden. Daarna is het afdrukje uitgeknipt en opgeplakt met 3D-foam. Het ballonnetje is bewerkt met Paper Glaze en glitters. Nog wat steentjes en weer een kleurenkaart af. Ik ben nu al benieuwd naar de kleur van de volgende week. Hopelijk kan ik weer deelnemen.

De volgende dames doen ook mee met het kleurenkaartenteam. Ga je ook even op hun blogs kijken?

- Martina 
-
Christine 
-
Margo 
-
Lia 
-
Monique 
- Hilde 
-
Karen 
-
Chantal 
-
Sjoukje 
-
Bep 
-
Manuela 
-
Yvonne 
- Aleida 
- Joanne
-
Diana
- Gea 
- Nel 

24 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart weer.
    Fijne vakantie.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart weer. Hele fijne vakantie.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Sanne! Prachtig papier heb je gebruikt!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat leuke Oranje kaartje heb je gemaakt
    zeer prachtig papier heb je gebruikt
    de stempelafdrukje is zo lief en mooi ingekleurd

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne,

    Wat een super leuk kaartje, zo helemaal in het oranje. En het lieve meisje heb je schitterend ingekleurd!! Maak er een hele leuke vakantie van!!

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi een super leuke kaart in het oranje

    groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo met dat grote label!
    Veel skiplezier en doe voorzichtig...
    Ik doe ook mee in oranje vandaag.
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart en kijk uit met skien he?

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben sinds vandaag een volger van je geworden en vind je kaartje super mooi.
    liefs jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk is die! En veel plezier he ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje. Een leuk idee om de afbeelding op een label te doen.
    Fijne vakantie!

    Liefs Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke oranje kaart, leuk ook de afbeelding op een label.
    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie oranje kaart! Dat bolletjeslint is grappig. En Tilda is vast klaar voor Koninginnedag!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook al zo mooi gestikt op je oranje kaartje, erg leuk zo met die label....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat knap dat je daar ook nog tijd voor vond ! fijn dat je weer mee deed,
    mooi gemaakt,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een heel mooi kaartje geworden hoor Sanne !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sanne, ik heb een verrassing voor je op mijn blog. Groeten Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Amaaai zo speciaal seg! Echt mooi. Ik zou niet weten hoe ik er aan zou beginnen :)
    Groetjes,
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  20. alweer zo'n prachtige orange kaart!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kleuren! Erg mooi gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Sanne,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi,
    Ik vind het een leuk oranje kaartje geworden. Mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart Sanne.Leuk idee met dat label voorop. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!