dinsdag 22 maart 2011

30 jaar getrouwd


Mijn oude buurtjes zijn binnenkort 30 jaar getrouwd. Reden voor een kaartje. Ik heb dit kaartje gemaakt naar aanleiding van de sketch van Challenges for You. Het kaartje is gemaakt met roze en witte cardstock en het prachtige papier van Marianne Design (Eline's Old Fashioned Nursery). Ik heb de randjes van het papier met de hand gestikt. Dat breekt het papier een beetje. De cijfers heb ik uitgesneden met de Slice. Het tekstje heb ik op de computer gemaakt en uitgeprint op een correspondentiekaartje. Het bruine label is uitgesneden met Nestabilities en de Cuttlebug. Ik heb er zelf nog een ovaal uitgeknipt, zodat het tekstje zichtbaar wordt. Met de Crop-a-dile heb ik gaatjes in het label gemaakt. De lintjes (uit mijn nieuwe witte vestje) heb ik door de gaatjes gehaald, zodat het label op zijn plek blijft. Ik heb een steentje op het label geplakt. Nog een vlindertje met een steentje en klaar is de kaart. Hebben jullie al gezien dat Marianne Design met een nieuwe lijn uitkomt? Een prachtige Folklore-lijn in knalkleurtjes met stempels van Matroesjka's en Chineesjes. Ook komt er een Nostalgia-lijn uit en die is een beetje in de stijl van de lijn die ik voor deze kaart heb gebruikt. Dat wordt watertanden tot mei...

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges for You - Sketch

19 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een super schattig kaartje gemaakt.
    Echt heel goed gelukt.
    Het papier is super.
    Label erg orgineel vast gemaakt.
    Groetjes en een fijne dag.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooi papier, daar zullen ze blij mee zijn,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaar geworden
    wat een mooie papier gebruikt
    Label erg orgineel vast gemaakt.
    Groetjes en een fijne dag
    Mnauela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend wat een mooie combinatie! Het papier is ook erg mooi!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief dat je dat voor je buurtjes doet,
    Leuk gedaan, dank hè voor het meedoen,

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige en romantische kaart, heel geschikt voor het doel!

    Leuk dat je hebt meegedaan met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik ben weg van je kaart. Maar mede door het mooie papier. Verder vind ik het label heel orgineel zo.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, wat een mooie kaart, hele mooie kleuren ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart en ook mooi gemaakt, leuk met die linten om dat label vast te maken. De buren zullen vast blij zijn.
    lieve groeten jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoihoi. Mooi kaartje weer! En lekker geborduurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie elegante kaart ! en eh... dat naaien gaat je goed af !
    tot morgen,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje !! Wat een leuk papier is dat achtergrond-papiertje ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart!
    En nu maar wachten tot de nieuwe spullen in de winkel liggen..... (gelukkig hebben we nog wat papier achter de hand, we hoeven ons niet te vervelen tot die tijd.. hihi)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen met de challenge! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor! Zeker dat gestikte randje vind ik erg leuk!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart met een hele mooie label!!! Je hebt de smaak volgens mij helemaal te pakken met naald en draad:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gemaakt. Leuk dat label met het lintje.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!