maandag 28 maart 2011

Spring is in the Air!


Hiep hiep hoera, het is weer lente. Dit kaartje heb ik bij Colien gemaakt, aan de hand van de sketch van Friday Sketchers. We hebben ook nog een ander kaartje gemaakt, maar die zien jullie een andere keer. Dit kaartje is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Flowerz). Ik heb sommige randjes met een pons van Martha Stewart bewerkt. Het donkerroze papiertje is uitgesneden met Nestabilities en de Cuttlebug. Het afdrukje is van Magnolia. Ik heb hem van Durvina gehad, heel erg bedankt! Het meisje is ingekleurd met Derwent-potloden. Daarna heb ik Tilda uitgeknipt en opgeplakt met 3D-foam. Het ticket heb ik uitgeprint op designpapier. De bloemetjes zijn gemaakt met mallen van Joy. Ik heb ze met brads vastgezet. Ik gebruik in het midden van de bloemen meestal een steentje, maar ik vind dit eigenlijk veel leuker. Natuurlijk komen de steentjes wel elders terug op de kaart. Ik vind de kaart erg vrolijk geworden. Het papier spreekt me erg aan en het afdrukje ook. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Friday Sketchers - Sketch
- Paper Pretties - Spring
- Kartenallerlei - Fruhlingsblumen
- Een Hoop Inspiratie - Voorjaar
- Wags 'n Whiskers - Spring
- Totally Gorjuss - Spring is Sprung

16 opmerkingen:

  1. Gezellige frisse kaart,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie jammer genoeg nu helemaal niks !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief zoet kaartje.
    Helemaal leuk.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een fris, vrolijk kaartje geworden! Tilda springt er letterlijk en figuurlijk uit en de lente is in aantocht. Je hebt d'r super ingekleurd!
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sanne,

    Wat een vrolijkert!
    Ik hoop dat je veel plezier hebt van de afdrukjes.
    Ik zag het kaartje bij Annemarie wat jij hebt gemaakt, wat is ie gaaf!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje zeg! Ik ben zelf ook helemaal weg van dit paperblock, je wordt er vanzelf helemaal vrolijk van! En dan ook nog zo een leuk Tilda'tje erbovenop, helemaal goed!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een vrolijk "SANNE" kaartje, heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ein wunderschönes Kärtchen.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei Kartenallerlei.
    Liebe Grüße, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en vrolijk kaartje en leuk de brads in het midden van de bloemen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het alvast heel mooi. Heb dit weekend het papier ook in mijn handen gehad en heb het teruggelegd, waar ik nu eigenlijk al spijt van heb...
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer en fris en fruitig kaartje heb je gemaakt!
    Ik hou wel van die zoete kleurtjes.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gemaakt! Vrolijk en uitnodigend.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kaartje!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. a really pretty card :0)..thanks for joining us at WNW...hugs Debs x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijk kaartje Sanne, heel mooi!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schöne Karte mit tollen Farben! Danke für deine Teilnahme bei Kartenallerlei
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!