woensdag 23 maart 2011

Kleurenkaartenteam: rood


Het is woensdag, tijd voor een nieuwe ronde bij het kleurenkaartenteam. Deze keer mocht scrapmaatje Colien de kleur bepalen. Zij koos voor rood. Aankomende zaterdag hebben wij een feestje van een stel uit de vriendengroep. Daar heb ik dit kaartje voor gemaakt. Hij is erg simpel geworden, maar ik wilde eens een keer zelf een swirl maken van glimmende steentjes. De kaart is gemaakt van rode cardstock en kraft cardstock. Het designpapier is van Eline's Huis. Ik heb de brede strook gescheurd. De randjes van het papier zijn met de hand gestikt. In de hoek heb ik een taartkleedje geplakt. Hierop heb ik een stuk designpapier geplakt. Deze is uitgesneden met Nestabilities en de Cuttlebug. Het hartje heb ik zelf geknipt. Ik heb er 'Happy Birthday' op gestempeld. De stempel komt van het Kruidvat. Ik heb de stempel met witte embossingpoeder bewerkt. Zo knalt ie lekker van het papier af. De swirl was nog het meeste werk. Deze heb ik zelf gemaakt. Ik heb alle steentjes met de Hotfix vastgezet. Dit ga ik zeker vaker doen. Ik heb zelfs al ideetjes om t-shirts te gaan beplakken met deze steentjes.

De volgende dames doen ook mee met het kleurenkaartenteam. Ga je ook even op hun blogs kijken?

- Martina 
-
Christine 
-
Margo 
-
Lia 
-
Monique 
- Hilde 
-
Karen 
-
Chantal 
-
Sjoukje 
-
Bep 
-
Manuela 
-
Yvonne 
- Aleida 
- Diana
- Sonja 
- Colien 
- Sandra 
- Pia 
- Saskia 
- Gea
- Nel
- Liv

34 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje.
    Je swirl is jeel erg goed gelukt.

    Heb het zelfde papier gebruikt.
    Toevallig he/
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en je swirl is goed gelukt. Ik heb zelf ook de hotfix en ik doe er eigenlijk te weinig mee. Was er toen wild enthousiast mee, maar de patroontjes uit de boekjes zijn zo groot.Heb jij kleinere patroontjes?
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, rood in Eline stijl !

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en je swirl is goed gelukt
    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk, Sanne!
    Vind dat bewerken van de tekststempels met embossingpoeder helemaal geweldig leuk!
    tot vanavond!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. normaal heb ik totaal niets met rood (werk er zelf ook nooit mee eigenlijk) maar vind dit kaartje toch wel héél erg mooi!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart ! zeker geslaagd, en wéér genaaid, jij weet ook niet van ophouden he ??? Ik ken er nog zo één hahahaha... bedankt dat je weer mee deed, hopelijk benje er volgende week ook weer bij ?
    groetjes, matina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie rode kaart. Een kaartje met eenvoud en stijl.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw mooie kaart Sanne en een bewerkelijke stikrand zie ik!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, swirl is prachtig geworden, leuk gedaan,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een kaart van eenvoud en stijl.
    Ben volger geworden.

    Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een super mooi kaartje, Sanne!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een hele mooie rode kaart Sanne

    groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk,leuk weer, mooie swirl en wat een mooi effect geeft dat embossingspoeder!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart!
    Eenvoudig, maar daardoor heel erg mooi. Je hoeft niet eens alles "vol" te hebben om een mooie kaart te maken.
    Complimenten!! :-D

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een super mooie kaart geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk kaartje Sanne!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart, met een prachtige swirl!

    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Elke keer verbaas je me weer. Wat heb je toch een leuke ideeën. Heel mooi weer deze. En al ben ik niet van het rood, deze is geweldig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart Sanne....en mooi ook zo met dat witte "stiksel" .......geslaagd hoor
    Gr. Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart! En die swirl is super gelukt!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je weer een hele mooie kaart gemaakt!
    Heb zin in vanavond, tot straks!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat moet me een werkje geweest zijn, alles genaaid en zelf vastgezet, maar hij is echt prachtig geworden net zoals al je andere kaarten trouwens...
    Ik ben nu al benieuwd naar je bewerkte t-shirts!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke kaart, prachtige papier en een geweldige swirl!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooie kaart. En die swirl daar ben ik jaloers op!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Perfecte swirl en leuk naaiwerk! Super gedaan!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. super kaartje dat papier is ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi hoor.
    Jammer dat ik je niet gezien heb op de beurs.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi! Chapeau voor je mooie swirl! Ik vind het echt goed gelukt!! Heel leuk met dat embossingpoeder, de tekst springt er inderdaad uit!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooie kaart, ja die swirls zorgen echt voor een afwerking en daar kan je alle kanten mee uit.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!