woensdag 30 maart 2011

Kleurenkaartenteam: wit


Pfff... De kleur van deze week is wit. Daar heb ik helemaal niets mee. Het kan bij mij niet fleurig genoeg. Het was dus een hele uitdaging om met deze kaart aan de slag te gaan. Gelukkig zat ik wel vol ideeen. Ik ben door het huis gerend en heb alles wat wit was mee naar de knutseltafel genomen. Vervolgens heb ik met alle spulletjes zitten stoeien. Op het witte cardstock heb ik wit knutselpapier geplakt. Je kunt de stukjes papier in dit papier zien zitten. Het lijkt wel handgeschept. Ook heb ik een stukje afgescheurd ribbelkarton in de kaart verwerkt. Hier en daar zie je een stukje kant. Het afdrukje is er eentje van Magnolia. Ik heb alleen huid en haar gekleurd met Derwent-potloden. Zo past Tilda mooi bij de rest van de kaart. Ik heb Tilda uitgeknipt en met 3D-foam op de kaart geplakt. Achter haar heb ik wat wit spul (van de Kerstkrans) geplakt. De stempel van Marianne Design heb ik op een stukje borduurkatoen gestempeld met Distress-inkt. De bloemetjes heb ik zelf gemaakt. In het midden zit een brad. De takjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen. Ik heb nog een stuk scrappersfloss om de kaart gewikkeld. Daaraan heb ik een mooie bedel gehangen. Ik heb ook nog wat glitter in de kaart verwerkt met Paper Glaze. Het is een echte scrap-kaart geworden. Ik ben er dan ook wel tevreden over. Het is een bijeengeraapt zooitje, maar het ziet er best geinig uit. Ik ben nu al benieuwd naar de kleur van volgende week.

De volgende dames doen ook mee met het kleurenkaartenteam. Ga je ook even op hun blogs kijken?

- Martina 
-
Christine 
-
Lia 
-
Monique
- Hilde 
-
Karen 
-
Chantal 
-
Sjoukje 
-
Bep 
-
Manuela 
-
Yvonne 
- Aleida 
- Diana
- Colien 
- Sandra 
- Pia 
- Saskia 
- Liv
- Arina

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Magnolia Down Under Challenges - Shabby Chic - Use Lots of White
- Just Magnolia - Bingo
- Fab 'n Funky - Shabby Chic

42 opmerkingen:

  1. Het is een super mooi kaartje geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg, ik vind het moeilijk hoor , ik plak er toch weer een kleur aan hihi groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi bij elkaar geraapt zooitje.
    Super met al dat wit.
    Vind hem erg goed gelukt en past goed bij je vrolijke stijl.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al zo mooi ! Een Magnoliatje dat trouwt of zijn communie doet. Wat schattig.

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor een bij elkaar geraapt zooitje is dit een hele mooie kaart geworden. Prachtig!! Gefeliciteerd met je top 3 bij CFY, is ook een hele mooie kaart.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Is misschien niet jouw kleur, maar wel een schatje! En echt een scrapkaart, leuk hoor!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een super mooi kaartje geworden

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi lief kaartje is het weer geworden je kan er veel kanten mee op.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het prachtig!
    Waarschijnlijk wel heel moeilijk om geen kleur te gebruiken, maar het is super goed gelukt!!
    Mooie bloemen!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je er van gemaakt, Sanne.
    En dat met alleen maar wit.
    Super!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sanne, jou witte kaartje is echt super geworden zeg!! Heel stylvol!! En er zitten erg leuke details op. Ik heb heel veel van je vorige posten gemist dus ik heb ze net op mijn gemak zitten bekijken. Ooh wat een leuke kaarten heb je gemaakt zeg. Die van Boy en trouwen vind ik vooral erg mooi!! Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooi is je kaartje Sanne

    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sanne, Wat een prachtige kaart. En creatief als je bent, heb je er weer een heel mooi eindresultaat mee bereikt. Hoe je beschrijft overal alles vandaan te halen, geweldig.
    Een extra compliment voor je bloemen.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief kaartje geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt Sanne, een prachtige witte kaart is het geworden.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is werkelijk prachtig Sanne,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh hij is weer helemaal geweldig Sanne. Super gedaan.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een super mooie kaart!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooi kaartje Sanne! Je hebt er weer iets speciaals van gemaakt!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sanne,
    Wit is niet je ding maar je maakte toch een mooi geheel! Van mij mag je nog een paar witte maken hoor want jij hebt écht wel oog voor detail!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sanne,

    Wat een super mooie kaart is het geworden en ik geloof er niets van dat wit jou kleur niet is hahahaha.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben toch benieuwd hoe jouw huis er uit ziet hoor, allemaal spullen die missen aan kleren, versieringen,... Maar het is echt wel een hele mooie scrapkaart geworden! En zeer leuk dat stempelen op stof.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik denk dat iedereen het een beetje moeilijk vond. En toch, we gebruiken bijna altijd wel wit, maar als je dan alleen die kleur mag gebruiken, zijn we een beetje ontredderd ! jij hebt het er perfect van afgebracht ! Je ziet, dat bijna iedereen aan het embossen geslagen is, om toch een beetje reliëf in het kaartje te krijgen en afwisseling. Je bent geslaagd !
    bedankt om weer mee te doen, hopelijk ben je volgende week ook weer van de partij ?
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Sanne,

    Mooi kaartje, met leuke details erop!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo daar ben ik weer. heb weer veel leuks op je blog gemist zie ik. Maar ik heb alles wer bekeken hoor. Ziet sr stuk voor stuk goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sanne

    Wat een mooi kaartje!
    Schattig met die Magnolia stempel.
    Heel mooi afgewerkt en leuke details!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Voor de een een bijeen geraapt zootje, volgens de ander een zorgvuldig uitgezochte mix van materialen en texturen... Je hebt er hoe dan ook een geweldig kaartje mee gecomponeerd!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg mooie kaart Sanne en knap dat je hem 'zo' wit hebt weten te houden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart zo in het wit. Ik vind het altijd lastig met het is jou prima gelukt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk dat je mee doet met mijn candy.
    Op nieuwe creaties zul je nog even moeten wachten, wil ff niet zo lukken haha.
    Dit witte kaartje is erg mooi. Veel werk met dat borduren!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je kaartje is echt prachtig bgeworden Sanne !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt sanne!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O, wat mooi dit witte kaartje. Leuk gedaan zeg met al die schattige bloemetjes.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ook al zeg je niets met te hebben, ze is echt heel mooi geworden. Ook je stempel is prachtig gezet
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel mooi gemaakt.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat leuk zeg, helemaal in het wit! Zo komen de texturen nog beter uit he, grappig hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hele mooie kaart Sanne...en hij is goed geslaagd hoor.... tenminste ik vind hem super.
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtig witte kaart Sanne :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een mooie witte kaart heb je gemaakt.. ik heb nu ook voor de eerste keer meegedaan...
    erg leuk om te doen,
    groetjes Arina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. OH WHAT A BEAUTIUFL card!!!!
    THe ALL white is breathtaking....
    hugs,and thanks for joining us at MDUC this week.
    Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh such a grogeous card...love Tilda and I love the sentiment stamped on the fabric...beautiful details! Thanks so much for joining us at MDUC!!!
    Hugs,t

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!