woensdag 2 maart 2011

Kleurenkaartenteam: groen


Sorry allemaal, vandaag even een kort berichtje. Ik heb het erg druk zo net voor de carnaval en de vakantie. Vandaag plaatst het kleurenkaartenteam een groene kaart. Wat was ik blij met deze kleur, lekker vrolijk! Het kaartje is gemaakt van groene en witte cardstock,. Het designpapier is van K&C Company. Jammer genoeg zijn de zilveren accenten van het papier niet goed op de foto te zien. Ik heb vierkantjes uit het designpapier gesneden en deze heb ik met de hand gestikt. Een tijdrovend klusje, maar wel leuk om te doen op de bank. Bovendien geeft het de kaart echt iets extra's, vind ik. Dit Magnoliaatje heb ik weer ingekleurd met Distress-inkt. Het is weer goed gelukt, vind ik. Tja, met die Magnolia's lukt het nou net even beter. Het afdrukje is uitgeknipt en met 3D-foam opgeplakt. Achter het afdrukje heb ik een cirkel geplakt. Hij is gemaakt van witte cardstock en uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. De cardstock is bewerkt met een embossingmal van de rommelmarkt. De cirkel is gemat op groene cardstock. Als afwerking heb ik een flink stuk wit en zilver touw om de kaart gewikkeld. In het zilveren touw zat een krulletje. Dit geeft wel een grappig effect. Ik ben nu al erg benieuwd naar de kleur van de volgende week. Als die kaart geplaatst moet worden, zit ik al lekker in Oostenrijk in de sneeuw. Ik beloof jullie dat ik voor de vakantie mijn kaart af heb. Ik zal mijn blog zo instellen, dat hij toch stipt op woensdag geplaatst zal worden. Het kleurenkaartenteam hoeft me dus, ondanks de vakantie, geen week te missen ;-)

De volgende dames doen ook mee met het kleurenkaartenteam. Ga je ook even op hun blogs kijken?

- Martina 
-
Christine 
-
Margo 
-
Lia 
- Monique
- Hilde 
-
Karen 
-
Chantal 
- Sjoukje 
-
Bep 
-
Manuela 
-
Yvonne 
- Aleida 
Petra
- Joanne
- Diana
- Gea 
- Pia

Ik ga nu gauw naar school voor de laatste loodjes voor de vakantie. Vanmiddag cursus in Tilburg. Misschien heb ik vanavond wat tijd om mijn Eline's Huis-kaartjes af te maken (ze moeten nog gestikt worden). Tot morgen allemaal!

29 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje.
    En veel werk al die stukjes stikken.
    Alvast een fijne vakantie en voor vandaag
    succes op school.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joepie ! wat ben ik blij dat jij mee stikt !!!! super he ? ik kan het dus ook niet laten, al is het maar één strookje hihihi.... supermooie kaart dan ook !
    bedankt om weer mee te doen, Sanne. We zijn weer met 28 !!
    groetjes en nog een fijne dag,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een schatje! Het distress-kleuren gaat je goed af, erg mooi. Ik had me gisteravond nog opgegeven (veel te laat natuurlijk) en mijn kaartje zojuist geplaatst, maar sta helaas niet in de lijst :(
    Ik moet morgen dus niet vergeten dat ik me opgeef voor volgende week.
    Succes op de cursus en tot snel!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt! In het inkleuren gaat je goed af... Distressen gaat mij ook beter met magnoliatjes af dan met andere merken, raar is dat he!
    Alvast een fijne carnaval en vakantie natuurlijk!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt, leuk bedacht zo met die vakjes,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart weer, Sanne. Mooi groen en feestelijk! prachtig ingekleurd en die genaaide vierkantjes zijn super!

    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief groen kaartje is dit, prachtig ingekleurd en je stiksels zijn super!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje, en prachtig ingekleurd!!! de setikte randje geven net dat beetje extra erg leuk gedaan!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en de stiksels helemaal gaaf
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje! Die draadjes en touwtjes maken het een beetje nonchalant, erg leuk!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakten Het distress-inkleuren gaat je goed af, erg mooi
    en je stiksels zijn super

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart hoor!
    Je hebt er echt je werk van gemaakt hoor!
    Ook mooi die stiksels!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zo met dat stiksel :) Vind je kaart geweldig!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww Sanne, wat is dit een super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook al zo'n mooie groene kaart.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een hele mooie groene kaart

    groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superkaartje weer Sanne....en ook al zo mooi gestikt.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig kaartje weer Sanne! Heerlijke kleur en wat heb je mooi gekleurd! Een compliment voor het met de hand stikken. Ik pas toch snel de machine. Ik heb nu vakantie, jij nog 2 daagjes en dan geht es loss!.
    Groetjes Ik ben 1.92 denkt u dat de fiets groot genoeg is?
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi kaartje Sanne, heerlijke kleuren!
    Veel plezier met carnaval!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke kaart Sanne, mooie kleurtje, leuk gemaakt met de gestikte vierkantjes en heel mooi gekleurd.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sanne,

    Mooi kaartje.
    Ja die gestikte randjes is nogal een klus, maar geeft wel een heel mooi effect vind ik.

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sanne,

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, echt super en die gestikte randjes lijkt me toch een heel werk maar wel een leuk effect, ga het ook eens uitproberen.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dag Sanne,
    Je bent er weer fantastisch in geslaagd! Héél mooi groen kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi! Dat stikwerk is inderdaad veel werk! Op de LO die ik afgelopen week geplaatst heb, heb ik ook stikrandjes zitten en de kaart die ik morgen af hoop te maken heeft dat ook..... Deze week carnaval met de kids en dan lekker vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat maakt het uit wat voor kleur het word? Je maakt er telkens weer iets prachtigs van!!
    Mooi met de geemboste achtergrond.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kaartje is echt prachtig Sanne !
    Al aan het aftellen naar je vakantie zeker ?
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!