donderdag 3 maart 2011

Happy Birthday


Goedemorgen allemaal! Wat leuk dat jullie weer allemaal een kijkje komen nemen. De groene dag van het kleurenkaartenteam was weer een groot succes. Bedankt voor alle leuke reacties. Vandaag een kaartje voor het dochtertje van de baas van mijn moeder. Zij is binnenkort jarig. Omdat het niet echt een 'roze-meisje' is, heb ik voor de kleur blauw gekozen. Het afdrukje maakt het kaartje toch een beetje meisjesachtig. De kaart is gemaakt naar aanleiding van de sketch van Friday Sketchers. De kaart is gemaakt van twee kleuren blauwe cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Marjolaine). Het afdrukje is van CC Design en is ingekleurd met Derwent-potloden. Het taartje is bewerkt met Paper Glaze. Het afdrukje is gemat op de donkerdere blauwe cardstock. Het tekstje is op de computer gemaakt en geprint op designpapier. Als afwerking heb ik alleen voor wat blauwe knoopjes gekozen. Ik heb er witte scrappersfloss in geknoopt. Vanmiddag heb ik lekker vrij. Compensatie voor de lange dag van morgen, want dan vieren wij carnaval op school. Ik heb er al zin in. Morgen geen carnavalskaart, maar wel een leuke berenkaart.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Friday Sketchers - Sketch

14 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,

    Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes, karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele hele mooie kaart.
    Fijne vrije middag.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve maar toch ook stoer, meisjeskaart.
    Geniet van je vrije middag,
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gaaf kaartje, met prachtige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een eheel mooi kaartje Sanne!! En je groene kaartje is ook mooi gelukt! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. a wonderful card, so sweet, thank you for joining us @ friday sketchers. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart! Een super altenatief voor roze. Daar zal ze vast heel erg blij mee zijn!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart ! knap gemaakt !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker aan het genieten van je vrije middag?
    Het is heerlijk zonnig!
    Wat een leuke meidenkaart en niet eens in het roze!
    Ben benieuwd naar je berenkaart, ik denk dat ik al weet bij welke challenge die gaat horen ;p
    Veel carnavalsplezier morgen!
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe verjaardagskaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart, weer eens wat anders, een meisjes kaart en dan niet roze. Succes met de challenge.
    Veel plezier met carnaval.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart Sanne. Leuk dat je blauw hebt gebruikt. De stempel is heel lief en leuk met de knopjes ipv bloemen.
    Veel plezier morgen op school
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een schatjuh!!! En grappig om te zien hoe anders jouw kaart is ivm die van mij voor dezelfde sketch!
    Veel plezier morgen op school!
    Groetjes...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartje. Leuke kleurtjes ook.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!