dinsdag 8 maart 2011

Letterkaart en weer een award!


Zaterdagavond heb ik bij Brigitte dit kaartje gemaakt. Na het klussen hadden we nog wat freubeltijd over. Het kaartje is gemaakt van roze en witte cardstock. Ik heb uit de papierblok van K&C Company kleine vierkantjes gesneden. De vierkantjes zijn allemaal met de hand gestikt. De letters heb ik gemaakt met stempels van Eline's Huis (van Brigitte). De embossingpoeder heb ik met een heattool laten smelten, waardoor de letters flink opvallen. Versiering vond ik bij deze kaart niet nodig.


Gisteren ontving ik weer een award. Deze keer kreeg ik hem van Martina. Enorm bedankt voor de award! Ik voel me weer gevleid. Het is de bedoeling dat je de award aan 15 mensen doorgeeft en 7 dingen over jezelf vertelt. Ik zal met het laatste beginnen. Hopelijk val ik niet in herhaling:

1. Ik werk 5 dagen in de week en heb nooit een vrije dag (wel vakanties uiteraard). Sommige mensen vragen zich af wanneer ik al die kaartjes maak.
2. Kaarten maak ik meestal in het weekend. Dan maak ik er gelijk wat meer, zodat ik heel de week vooruit kan met bloggen.
3. Ik zit in het designteam van Anyone For Anya. Dat vind ik enorm leuk om te doen.
4. Ik ben niet zo'n tv-kijker. Ik kijk alleen graag naar Amerikaanse tv-series en een filmpje op zijn tijd vind ik ook wel leuk.
5. Ik luister wel graag muziek. Thuis staat altijd muziek op. Mijn muzieksmaak ik breed.
6. Mijn lievelingseten is friet. Das ook wel handig, want dan hoef ik niet te koken.
7. Ik ben jarig in de zomer op 31 augustus. Dan bestaat mijn blog ook precies 1 jaar.

Ik geef de award door aan de volgende 15 mensen: Colien - Mariken - Esther - Debby - Deborah - Durvina - Annemarie & Merit - Martine - Mieke - Lins - Nat - Marijke & Chantal - Noa - Marianne - Tiny. Ga zeker eens langs op deze blogs, want ze zijn stuk voor stuk de moeite waard!

Hadden jullie ook al gezien dat de volger-teller op 100 staat? En dat na precies een half jaar bloggen. Zoals beloofd ga ik een candy weggeven om al mijn trouwe volgers te bedanken. Dit doe ik na de wintersportvakantie. Houd mijn blog dus in de gaten! Straks vertrekken we richting Oostenrijk. Ik heb er erg veel zin in. Morgen wordt mijn kleurenkaart automatisch geplaatst en dan zal het hier even rustig zijn. Maar ik beloof dat ik zondag weer terug ben!

19 opmerkingen:

  1. Van Harte met de award.
    Knap hoor 100 volgers in een half jaar.
    Erg leuk kaartje. Leuk verzonnen.
    Fijne vakantie. Lekker genieten.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Sanne ! hele leuke kaart ook hier, tja, wat wil je... wij naaiverslaafden hihihi.... Ik wens je een hele fijne reis (mijn dochter zit daar ook, doe ze de groeten hahahaha....). Leuk gemaakt.
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, weer een Award, dankjewel!!
    En wat heb je weer een leuke kaart gemaakt!
    Goed bedacht met die letters, komt mooi uit! Je bent fanatiek in de weer met naald en draad, zeg! Ik laat van de week zien hoe het eruit ziet met de naaimachine...
    Heel veel plezier in Oostenrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is echt super leuk joh!
    Met die vakjes, daa rhou ik ook wel van :)
    En de kleurtjes, heerlijk lente.
    Er past inderdaad niet echt versiering meer bij maar zo istie prachtig!
    Geniet van je vakantie he!!!!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart en wat een werk meid alles met de hand stikken. Maar dan heb je ook wel wat. Bedankt voor de award wat een eer zeg!!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superlmooie kaart heb je gemaakt heel apart, maar erg leuk,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke kaart! Ik ben gelijk volger bij je geworden!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst gefeliciteerd met je award en je 100 volgers!! Je kaart is prachtig, leuk de vakken met letters en de kaart heeft verder geen versiering nodig. BEDANKT voor het doorgeven van de award, wat lief en wat een eer. Een hele fijne vakantie en geniet ervan.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!
    Leuk om alles over jou te lezen!
    Veel plezier op wintersport!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geeft dat een schitterend effect, ik vind het een heel mooi vrolijk kaartje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Sanne! En gefeliciteerd met 100 volgers en een award!
    Dank je wel dat je hem aan mij doorgeeft, hartstikke leuk. Fijne vakantie en tot aadna.
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaart weer en zo zonder plaatje of andere freubels een echte eye catcher!!!
    Heel erg bedankt voor je award, wat een eer om door jou uitgekocen te worden, ik ga hem vanavond doorgeven dat beloof ik!
    Hele fijne wintersport en maak geen brokken!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je Sanne voor je award, lief dat ik hem van je krijg!
    en van harte met je ruim 100 volgers!
    Natuurlijk (nogmaals) een fijne vakantie toegewenst en geniet ervan.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaart Sanne!! Heel leuk idee.
    fijne vakantie.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel Sanne, voor de Award. Ik ga hem straks doorgeven. Gefeliciteerd met je 100 volgers. En een compliment weer voor je kaart.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt. Jij bent echt creatief in het verzinnen van elke keer weer andere leuke kaarten.
    Gefeliciteerd met je award!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje. Leuk idee.
    Fijne vakantie.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, 103 volgers! Fantastisch! Bedank om je award door te geven aan mij.
    Ik vind je kaart heel appart en heel erg mooi, lekker strak.
    Geniet maar enorm van je wintersportvakantie, die heb je wel verdiend!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sanne,

    ik wil je heel erg bedanken voor je lieve award, je bent zo'n fijn blogmaatje ;-) Je kaartje is echt prachtig, ik denk dat ik toch ook eens moet overwegen om opnieuw met de stiksteek aan de slag te gaan want het resultaat is verbluffend!
    Geniet van je skireis :-)

    Tot heel gauw,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!