zondag 5 juni 2011

Vaderdag


Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Anyone For Anya. Deze week is het thema 'vaderdag'. Dat vind ik zo'n lastig thema, want de afdrukjes van The Greeting Farm en C.C. Design zijn vrij schattig en dat vind ik niet zo goed bij vaderdag passen. Gelukkig vond ik dit afdrukje van The Greeting Farm in mijn collectie. Ik vind het een echte 'papa' al lijkt de papa op het afdrukje totaal niet op mijn papa of mijn schoonvader. Het kaartje is gemaakt met zeegroene en witte cardstock. Het designpapier is van My Mind's Eye, erg geschikt voor mannelijke kaarten. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Omde brede strook designpapier heb ik een stuk touw geknoopt. De knoop zit aan het touw geknoopt. Het kaartje is verder versierd met een soort van medaille. Deze heb ik zelf gemaakt van een stukje designpapier, die ik in de vorm van een ster heb geknipt. Met de computer heb ik op de ster een tekst geprint. Achter de ster heb ik een stuk zwart lint geplakt. De medaille is met 3D-foam op de kaart geplakt. Hopelijk doen er deze week net zoveel mensen met de challenge mee als afgelopen week. Wat hadden we veel inzendingen, super! Ik ga vandaag nog even nagenieten van het lange weekend. De knutselspulletjes gaan uit de kast en ik ga lekker freubelen. Fijne zondag allemaal!

9 opmerkingen:

  1. hoihoi. ik vind je kaartje super goed gelukt hoor, en ja je heb eigenlijk wel gelijk echt vaderdag stempels zijn het niet, daar zijn ze te cute voor en te stoer,, maar vind dat je het goed zo heb gedaan , leuk hoor!! groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart ! vaderdagstempels zijn moeilijk, maar ja, alle mannelijke kaarten zijn moeilijk he ? jij hebt het goed gemaakt,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, hij is superleuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    wat supper leuke kaart geworden idd mannen kaart zijn moeilijk ,maar jij hebt zeer geod gemaakt

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou je hebt je stempeltje goed gekozen hoor, ik vind het een echte papa
    je kaartje vind ik dan ook reuze leuk
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt helemaal gelijk Sanne, papa stempels zijn inderdaad niet het eenvoudigst.
    Maar deze is geweldig hiervoor. Je hebt papa ook weer heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk kaartje geworden met een leuke papa erop!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so cute Sanne! Love your colouring.
    Susan xxox

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!