zondag 19 juni 2011

Stitching


Welkom op mijn blog op deze druilerige vaderdag! Voordat we mijn papa in Limburg gaan verrassen, laat ik jullie eerst dit kaartje zien. Het is mijn voorbeeld voor de challenge van deze week bij Anyone For Anya. De uitdaging van deze week is stikken. Mijn specialiteit! Helaas heb ik het de afgelopen tijd erg druk gehad en is het een vlug kaartje geworden. Ik beloof dat ik het met mijn kaart voor de volgende challenge goed maak wat betreft het stikken! Dit kaartje heb ik gemaakt met paarse en oranje cardstock. Het designpapier is van de Action. Ik heb het randje met de hand gestikt. Het afdrukje is van C.C. Design. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent-potloden. De cupcakejes heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design. Ik heb ze een klein beetje bewerkt met Distress-inkt. Hopelijk halen jullie ook naald en draad (of de naaimachine) tevoorschijn en doen jullie mee met de challenge. Mijn lieve DT-collega Christa is binnenkort jarig en ik heb een leuk kaartje voor haar gemaakt. Ze heeft hem nog niet ontvangen, dus de kaart zien jullie van de week een keer op mijn blog! Fijne vaderdag allemaal!

9 opmerkingen:

  1. hoi sanne , nou ik vind je kaart super hoor ook al is die vlug gemaakt, owww ik hoop dat de post maandag wat voor me heb ;))
    fijne dag verder liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey sanne, heel erg leuk gemaakt
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Sanne,

    Ondanks dat het een "snelle" kaart is is het toch een schatje,prachtig die cupcakes je zou bijna een "likkie" slagroom nemen.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat het een snelle kaart is het een leuk kaartje geworden. En de uitdaging "stikken" past perfect bij jou. Leuk de cupcakes erbij.
    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien ene simpele kaart, maar wel een hele leuke!!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje! Veel plezier vandaag in Limburg!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snel of niet ik vind je kaart om op te eten:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maak jij maar snelle kaarten hoor! Ik vind ze geweldig. Die cupcakes zijn echt fantastisch.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!