zaterdag 11 juni 2011

Sarah-kaart


Goedemorgen allemaal! Daar ben ik weer met een Magnolia-kaartje. Deze is weer voor een vriendin van mijn lieve tante. Die wordt in de zomer 50 jaar. Dit kaartje is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Flowerz, oh ja, die had ik ook nog liggen...). Het afdrukje is van Magnolia. Ik heb Tilda ingekleurd met Distress-inkt. Kijk, over dit afdrukje ben ik wel tevreden. Ik zie al wat schaduw (jurk en sokjes). De cijfers zijn uitgesneden met een stans van Tim Holtz. De bloemen zijn gemaakt met mallen van Joy. Ik heb in het midden groene brads bevestigd. Nog wat scrappersfloss om de kaart gewikkeld met een leuke bedel en het kaartje kan naar Zuid-Limburg.

Ik zag trouwens dat ik bij Inky Impressions in de top 3 ben beland! Wat een eer!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Hobbystempels - Sketch

12 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje leuke sketch is dit Merit heeft er ook een kaart mee gemaakt.

    groetjes en een fijn weekend Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het kaartje is zeker erg vrolijk.
    Ik vind hem ook super ingekleurd.
    erg mooi gemaakt!

    groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je top 3 en je kaartje is prachtig! Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Hobbystempels!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, wat een lief kaartje, helemaal in Sanne-stijl! Geniet van het lange weeekend
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en zoet kaartje is het Sanne! En het kleuren met Distress ink gaat je ook al goed af hé...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sketch is dit. Het papier staat prachtig zo bij elkaar.Dat groen steekt zo lekker af. Mooi ingekleurd afdrukje.
    Gefeliciteerd met je top 3 plek.
    Fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, leuke sketch!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind deze kaart weer super!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sanne,
    Wat een leuke, vrolijke kaart. Heel erg mooi gemaakt hoor.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk kaartje. Prachtige kleurencombinatie en het afdrukje is heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart! En je heb je stempel zo mooi ingekleurd! Hoe krijgen je het toch allemaal klaar, mij lukt het zo helemaal niet.

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!