woensdag 29 juni 2011

Lily


Zo, daar ben ik weer! Ten eerste welkom aan mijn nieuwe volgers! Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben. Vandaag weer een schattig kaartje. Ditmaal met een afdrukje van Lily of the Valley. Dit schatje had ik al een poosje liggen, maar ik had haar nog steeds niet gebruikt. Daar heb ik van het weekend maar eens verandering in gebracht. De kaart is gemaakt met roze en witte cardstock. Het designpapier is van My Mind's Eye (helaas, het blokje is bijna leeg...). Over de breedte heb ik kant, 4 lintjes en een parelketting geniet. In het roze en witte lint heb ik een strik gelegd. Het afdrukje van Lily of the Valley heb ik ingekleurd met Derwent-potloden en uitgesneden met Nestabilities en de Cuttlebug. In de hoek heb ik nog wat bloemetjes geplakt. Daar heb ik ook wat sprieten parelketting bij verwerkt. Dit geeft wel een speels effect. Eindelijk kan ik dan ook mijn goede nieuws vertellen (ik moest het nog een poosje geheim houden in blogland): ik krijg volgend schooljaar een eigen klas! Jippie, ik ben er zo blij mee. Na 4 jaar werken in verschillende dubbele duo-banen, mag ik dan eindelijk de boel alleen gaan runnen. Vanaf eind augustus sta ik fulltime in groep 5! Ik heb er zo'n zin in. Maar we maken eerst dit schooljaar af. Nog anderhalve week...

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Lily of the Valley Challenge Blog - Sketch
- Totally Gorjuss - Ribbons and Lace
- Girlscardsworld - Kleurenchallenge

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje met die zomerse kleuren!
    Fijn dat je nu je eigen klasje krijgt!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,
    Wat een lief kaartje, leuk de parelsprieten op het kaartje!
    Leuk dat je volgend schooljaar een eigen klas krijgt, maar eerst even van de vakantie genieten.
    Gezellig dat je meedoet bij Girlscardsworld.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig nieuws Sanne!
    Ik weet wat het is om alleen voor een klas te staan of samen met een collega.
    Leuk vooruitzicht voor na de vakantie.
    Sterkte bij de laatste loodjes.
    Je kaart is een "leukje".
    Groetjes en een fijne dag toegewenst, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sanne,

    Als eerste heb je weer een schitterend kaartje gemaakt. Supersss...

    Als tweede proficiat met je fulltime job volgend schooljaar in groep 5. hihi, ik snap dat je het nog effe stil moest houden in blogland. Quincy vindt het helemaal geweldig om in groep 5 een hobbyjuf te krijgen en ze wil extra hard gaan oefenen in de vakantie met de Distress en de Derwents. Dit schooljaar vol maken gaat je zeker lukken en alvast veel succes met de 8 meiden van komende groep 5. Maak je borst maar nat, want ze kunnen er wat van.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, je kaart, mooi met dat lint , de bloemtjes en de sparels.

    Heerlijk voor je dat je je eigen groep gaat draaien, kan me voorstellen dat je dat na vier jaar erg fijn vindt! Zeker als je start is het fijn een eigen groep te hebben en daarin je eigen weg te vinden. Ik draai al bijna twintig jaar met duo's en wil niet meer fulltime werken, maar weet wel dat het heel anders is dan je eigen groep hebben.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begin even bij je kaart en die natuurlijk weer dik in oder...Mooi afdrukje van lili of the valley ook!
    En dan natuurlijk gefeliciteerd met je eigen klas....super leuk nieuws en ik geloof best dat je er ontztettend blij mee bent!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, mooie kleuren!
    Gefeliciteerd met je "eigen" klas, dat wordt vast hartstikke leuk.
    Groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi kaart en gelijk gefeliciteerd met je baan!
    Bedankt voor je bijdrage bij Girlscardsworld en succes.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart is het geworden. En gefeliciteerd met je eigen klas.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk nieuws dat je je eigen klas krijgt! Gefeliciteerd!
    Je kaart is ook weer super mooi, ook een schattige afbeelding, die heb ik ook hier al een hele tijd liggen en ook nog niets mee gedaan.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig en mooi kaartje Sanne, bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
    Gefeliciteerd met het goede nieuws en alvast heel veel succes gewenst.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh so pretty ! thanks for joining in lotv challenge x
    love maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al zo'n prachtige kaart.
    Vind je afdrukjes geweldig.
    En het balletjes papier erg mooi.
    Leuk dat je meedoet aan Girlscardsworld.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!