vrijdag 17 juni 2011

A girl


Tja, babykaarten maken vind ik toch wel het allerleukste. Dat doe ik het liefst zonder afdrukjes. Hier heb je er weer één. Hij is gemaakt naar aanleiding van de leuke sketch van Scrapdelight Scrapbookwinkel.


De kaart is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van de Action. Ik heb die blokjes al zo lang, maar gebruikte ze eigenlijk nooit. Nu heb ik ze weer gevonden. De randjes van het papier heb ik met de hand gestikt. Misschien moet ik toch echt een keer een naaimachine aanschaffen. Ik ben bijna jarig... Het witte cardstock en het donker-roze designpapier heb ik bewerkt met embossingfolders van Sizzix en Cuttlebug. Het hart en het kroontje zijn gemaakt met een stans van Tim Holtz. Op het kroontje heb ik aluminium-folie geplakt en wat steentjes. Om de kaart heb ik roze en witte scrappersfloss geknoopt. Aan de strik heb ik een veiligheidsspeld bevestigd. De letters zijn gemaakt met een stans van Sizzix. Daarna heb ik ze bewerkt met Paper Glaze. Aangezien er hier geen baby's meer op de 'wachtlijst' staan, gaat het kaartje de winkel in. Afgelopen week zijn er weer heel wat kaartjes van me verkocht. Erg leuk!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Scrapdelight Scrapbookwinkel - Sketch

12 opmerkingen:

  1. Lief kaartje! Leuk met de veiligheidsspeld!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer leuk Sanne! En ja...een naaimachine is denk ik wel heel handig:-) Ik denk alleen dat deze steekjes veel duidelijker zijn als met een machine...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje weeer Sanne, leuk dat je kaartje zo goed over de "toonbank"gaan , toch altijd leuk als mensen je weten te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oww super leuk zeg, vind die stans erg gaaf zo groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Sanne! De speld vind ik een erg leuke touch!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Sanne! Je zilveren kroontje is de max!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje, mooi met kroontje en speld. Wat goed dat je kaartjes lekker verkopen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige roze babykaartje! Echt ideaal voor een klein prinsesje!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sanne, ik heb wat kaarten van je gemist zie ik. Je hebt weer echt hele mooie gemaakt. Vooral die van trouwen en papa vind ik erg mooi.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooie kaart, Sanne!
    Die geborduurde randjes en het kleine veiligheidsspeldje zij erg leuk hierbij.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief kaartje, leuk ook dat embosgedeelte, daardoor is er nog meer te zien!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!