zaterdag 25 juni 2011

Bosje bloemen


Vandaag weer een kaartje van me. Eentje die me wel aanstaat trouwens. Lekker fleurig. Het kaartje is gemaakt van paarse en witte cardstock. Het designpapier is van My Mind's Eye. De brede strook is bewerkt met een randpons van Martha Stewart. Het afdrukje is van Lily of the Valley. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent-potloden. Het tekststempeltje is van Marianne Design. Ik heb het gestempeld op designpapier, uitgeknipt en met 3D-foam opgeplakt. Ik heb de boel weer lekker versierd met kant, scrappersfloss, bloemen en pareltjes. In het echt is het kaartje vele malen leuker. Zometeen ga ik even voor wat knutselspulletjes op pad. Dan heb ik lekker een weekendje om te freubelen. Wat zal ik toch eens allemaal meenemen? Ik heb weer een hele boodschappenlijst gemaakt... Dat ga ik niet redden met de cadeaubon die ik vorige week gewonnen heb... Oeps!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Simon Says Stamp Challenge Blog - Sketch
- Inky Impressions Challenges - Amazing Lace
- Girlscardsworld - Kleurenchallenge

18 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk vrolijk kaartje Sanne!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk vrolijk kaartje kunnen we wel gebruiken met dit weertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk geheel Sanne! Het papier is trouwens ook erg mooi en het afdrukje is top! Lili of the valley behoort toch ook wel tot mijn favoriet!
    Shopse vandaag...altijd leuk:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kleuren heb je gebruikt!! Een prachtige kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en vrolijk is je kaartje!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk is ie! We spreken snel af wanneer ik je de scrapspullen uit Canada kom brengen. Staan hier al vanaf woensdag.
    Sorry: druk, druk, druk.....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig! Mooie kleurencombi
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een heerlijk vrolijk kaartje. En een super kleurencombinatie. Leuk zijn de stempels van LOTV. Ben benieuwd naar wat je allemaal aangeschaft hebt. Maar ik denk dat we dat gauw genoeg gaan zien.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card Sanne :-) the image is adorable and the papers and embellies are lovely :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke kaart, prachtig.
    Het stempeltjes is zooo leuk.
    Gezellig dat je meedoet aan Girlscardsworld.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaart, zekker een prachtige stempel.
    Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld en succes.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje Sanne, erg leuk. Bedankt vor je deelname aan Girlscardsworld. Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhhhh! Such a sweet card, Sanne! I just adore the sweet image, the gorgeous papers and colours and all the great details! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp Challenge!
    Hugs,t

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oohhh - so beautiful card! :)
    Sweet image and I love your DP´s :)

    Thank you for joining at Inky Impressions Challenges :)
    Hugs,
    Karita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your fabulous cute card Sanne, what a great beautiful colours.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge this week.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Absolutely gorgeous!! Love the combo of the bright and whimsical with the lace and flowers. Thanks so much for playing along at Inky Impressions this week, we hope to see you back again!
    Cyndi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card. I love the wonderful colours!! Thanks for playing with the inkettes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!