donderdag 30 juni 2011

Trust


Zo af en toe maak ik ook graag een kaartje voor mijn trouwe volgers. Deze week maakte ik een kaartje voor Wilma (Jann-Will). Ze ligt in het ziekenhuis, omdat ze een zware operatie aan haar rug moest ondergaan. Op de site van Challenges For You werd een oproep gedaan haar een kaart te sturen. Omdat ik al vanaf het begin meedoe aan de challenges op het blog, wilde ik graag gehoor geven aan de oproep. Ik zou het immers ook leuk vinden als anderen mij een kaart zouden sturen. Het kaartje is gemaakt met roze en witte cardstock. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Old-Fashioned Nursery). Ik heb zowel horizontaal als verticaal een lint geknoopt volgens de sketch. Aan de strik hangt een labeltje van Tim Holtz. Hij is bevestigd met een klein knijpertje. Ook heb ik een klein buisje aan de strik geknoopt. In het buisje heb ik een paracetamol gestopt (details, mensen). Ik vond de buisjes laatst bij mijn broer in de kast tussen al zijn elektro-spulletjes. Ik dacht al dat ik daar wel iets zou vinden, dat ik zou kunnen gebruiken. De bloem is gemaakt met een stans van Tim Holtz. Ik heb er designpapier en een sheet voor gebruikt. De sheet is verhit, waardoor de blaadjes van de bloem krom zijn gaan staan. Dit geeft zo'n leuk effect. De bloem is vastgemaakt met een leuke brad. Ik heb nog wat roze halfparels opgeplakt en de kaart kon op de bus richting Challenges For You. Daar zorgen ze ervoor dat de kaart richting Wilma gaat. Hopelijk heeft ze de kaart inmiddels ontvangen.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

12 opmerkingen:

  1. Ja het is zo fijn kaarten te mogen ontvangen in het ziekenhuis!!!
    Het is een schitterend kaartje geworden Sanne!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder mooie kaart is dit geworden. Heel mooi papier en een prachttige bloem. Ik denk dat het met enthousiasme ontvangen wordt in het ziekenhuis.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor Sanne! erg leuk met die overdwarse linten zo!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjee zeg, wat is die weer gaaf. Zal zeker gewaardeerd worden door de ontvangster van je kaartje.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat Wilma er heel blij mee is, het is een prachtige kaart Sanne!!

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een pracht van een kaartje! Super die aktie voor Wilma!
    Bedankt dat je met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi die kleurencombinatie. Heel mooi kaartje. Dat kreukellint geeft zo'n leuk effect. Ontzettend leuk detail dat buisje met paracetamol!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sanne,
    Wat een mooie kaart! Lief ook dat je deze voor haar gemaakt hebt!
    Ik kom zo af en toe langs op je blog, je maakt prachtige kaarten.
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een mooi kaartje geworden! Bruin met roze vind ik zo mooi samen, leuk detail die paracetamol. Wat goed dat je ook mee doet aan de oproep voor Wilma. Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je meedoet aan de oproep voor Wilma en je kaartje is heel erg mooi geworden. Fijn dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat buisje is leuk maar ook dat knijpertje vind ik grappig, mooie kleurencombinatie. Wilma zal er blij mee zijn.

    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk gedaan vooral het idee met dat buisje. :) Helemaal geweldig!
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!