vrijdag 10 juni 2011

40 jaar getrouwd


Ik begrijp er niets van! Het aantal bezoekers is de afgelopen dagen verdubbeld ten opzichte van eerst. Wat gaaf dat er opeens zoveel mensen mijn blog bezoeken! Ik wil iedereen daarvoor bedanken! Vandaag weer een nieuw vintage-kaartje. Kennissen zijn binnenkort 40 jaar getrouwd. Daarvoor heb ik dit kaartje gemaakt. De basis is van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Old-Fashioned Nursery). Ik heb het papier bewerkt met Distress-inkt. Het hart is gemaakt met een stans van Tim Holtz. De cijfers zijn met bruin garen geborduurd op borduurstof. Het stof is ook wat bewerkt met Distress-inkt. De brede strook designpapier is bewerkt met een pons van Martha Stewart. Ik heb er kant opgeplakt. Om de kaart heb ik kreukellint en scrappersfloss geknoopt. Aan de strik hangt een bedeltje. Ik ben wel tevreden met dit kaartje. Morgen zien jullie weer een Magnoliaatje! Alvast een fijn weekend allemaal!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

17 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart ! heel erg mooi !
    =)
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een hele mooie kaart, prachtig gedaan,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige kaart en leuk dat stukje borduren erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk kaartje!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart !

    Nog een fijne dag gewenst,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi vooral dat grote hart.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Sanne... Ik vind dat grote hart heel erg gaaf!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje hoor. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de verdubbeling van je volgers.
    Je kaartje is weer heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sanne, wat een fantastisch mooi en stijlvol kaartje is dit geworden.
    Ik heb hetzelfde als jij, Ook mijn bezoekers aantallen zijn verdubbeld. Misschien toch een foutje?
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje zeg! Heb je het getal 40 zelf geborduurd?
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stijlvolle kaart

    bedankt voor het meedoen met DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Sanne! Het lint om het hart is een mooi detail.
    Leuk dat je ineens zoveel meer bezoekjes krijgt!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super!!! Vooral het geborduurde 40 erbij vindt ik gaaf bedacht.:)) Toppie! :)Dat hartje is trouwens ook erg gaaf.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je top 3 Sanne!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!