maandag 20 juni 2011

Boy


De babykaarten die ik maak, vliegen de winkel uit. De afgelopen tijd heb ik al wat meisjeskaarten bijgemaakt, maar nu heb ik dan ook eindelijk weer een jongenskaart gemaakt. Dat is toch wel een beetje moeilijker. Dit kaartje heb ik gemaakt met blauwe en witte cardstock. Het designpapier is van de Action. Ik heb de randjes van het papier met Distress-inkt bewerkt. Het witte cardstock is bewerkt met een emboosingfolder van Sizzix. De letters zijn gemaakt met een stans van Sizzix. Ik heb de letters bewerkt met Paper Glaze. De vlinders zijn gemaakt met ponsen van Martha Stewart. Ik heb er steentjes opgeplakt. Om de kaart heb ik een stuk touw geknoopt. Aan de knoop heb ik nog een veiligheidsspeld bevestigd.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch
- Papertake Weekly - Dads & Lads
- Dutch Dare Card - For The Boys

17 opmerkingen:

  1. die letters zijn helemaal af, ik denk datik er eens naar op zoek ga... hele leuke kaart,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. simpele maar hele lieve mooie kaart
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Sanne!
    Gr-jes Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje!! Mooi met de embossing en het kleine speldje is een superdetail!
    Leuk dat je weer meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje. Het touwtje met de speld er aan vind ik helemaal leuk! Leuk dat je weer mee doet bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke babykaart is dit geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een schatje weer! Ik snap wel dat je kaartjes de deur uit vliegen. Je vlinders staan er prachtig bij, zeker met dat distressrandje en je touwtje met speld is geweldig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooi kaart, Sanne. Supersss

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan Sanne, wat een leuk idee die veiligheidsspeld in het touwtje!
    Groetjes en een fijne dsg toegewenst, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje! Erg leuk.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een allerschattigs kaartje zeg leuk met die geemboste achtergrond en die lieve vlindertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk zeg, deze kaart! Ik ben weg van de veiligheidsspeld aan het touwtje! Bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi babykaartje Sanne. Ik snap dat ze je winkeltje uitvliegen!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi geheel Sanne! Weer een toppiebabykaart!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card thanks for joining us at papertake weekly
    Angie x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt een lovely kaartje geworden! Leuk dat je meedoet met CFY :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!