donderdag 16 juni 2011

Trouwen


Ik heb al een hele poos geen papier van Eline's Huis meer gebruikt. Dat werd weer eens hoog tijd dus! Ik heb het afgelopen weekend dus maar uit de kast gevist. Daaruit ontstond dit kaartje. Hij is gemaakt van blauwe en witte cardstock. Van het designpapier heb ik de hoekjes afgerond. Het hart, de vleugeltjes en het kroontje zijn gemaakt met een stans van Tim Holtz. Zoals je ziet heb ik alle randjes van het papier met Distress-inkt bewerkt. Ik was iets te fanatiek en heb het vervolgens maar lekker slordig gemaakt. Dit geeft eigenlijk wel een geinig effect. Op het kroontje heb ik aluminium-folie geplakt. Ook zitten er wat steentjes op het kroontje. De letters zijn gemaakt met een stans van Sizzix. Ik heb de letters bewerkt met Paper Glaze. Bovenin heb ik nog twee knoopjes geplakt. Ik heb daar touw in geknoopt. Het kaartje wacht nu op het volgende aanzoek.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Card Patterns - Sketch
- ABC Challenge - W is for Wedding

18 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,

    Prachtige kaart heb je weer gemaakt! leuk dat hartje met alu-folie! Springt eruit!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaunis kortti jollekkin onnelliselle parille
    Kiitos osallistumisesta ABC-haasteeseen
    Onnea arvontaan
    Aurinkoa elämääsi<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schat van een klaartje , dit papier blijft leuk tot de laatste snipper.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje zeg!
    Ik begon het papier al te missen ;)
    Maare hij is echt heel mooi!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de kaart is prachtig!
    leuk dat papier van eline's huis.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt weer een schitterende Sanne kaart. Heel leuke layout en met zo'n oog voor detail. Mooi hoor.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sanne, dit is een topcreatie!
    Erg leuk gemaakt.
    Groetjes en een fijne dag, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Een gezellige trouwkaart!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuk kaartje! Ik zal dit modelletje onthouden voor als ik mijn trouwkaarten wil gaan maken ;) Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een supermooie kaart! Jammer dat ik al getrouwd ben want ik wil'm best in m'n brievenbus! ;-)
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een mooie kaart Sanne! En je stans van Tim Holtz is een beauty!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie trouwkaart!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een prachtige kaart Sanne, het geheel is erg mooi geworden.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. great take on the sketch! Thanks for joining us at Card Patterns!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave kaart, helemaal jouw stijl!
    Heb dezelfde sketch gebruikt, maar het is een heel andere kaart geworden ;p
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Sanne, het papier is prachtig en de stans van Tim Holz is erg mooi.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt wat met harten he! Erg mooie kaart zeg.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous creation hun. Thanks for playing along with the ABC challenge and good luck in the draw. Hugs Sue x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!