zaterdag 4 juni 2011

Feest


Goedemorgen allemaal! Wat hebben ze bij Challenges For You weer een leuke sketch zeg! Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan afgelopen woensdag. Dit is het eindresultaat. De kaart is gemaakt van roze en zwarte cardstock. Het designpapier is van Teresa Collins (Posh). Ik heb het gave glitterpapier er ook weer van gebruikt. Ik heb er met de pons van Martha Stewart een rand aan gemaakt. Op de strook heb ik een leuk lintje met roosjes geplakt. Bovenin heb ik een zwart lint vast geniet. Onder het lint komt het glitterpapier in de vorm van een halve cirkel terug. Ik heb op de halve cirkel wat zwarte steentjes geplakt en een zwart roosje. Onder de halve cirkel heb ik een tekst geplakt. De tekst is gemaakt met een mal van Sizzix. De vlinders zijn gemaakt met ponzen van Martha Stewart. Ook hier heb ik zwarte steentjes opgeplakt.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch
- Kartenallerlei - Schmetterlinge

22 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart weer.
    Vind de kleuren zo mooi.
    Goed gedaan hoor.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een stijlvolle kaart, het lint staat er goed bij.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg!! Dit blijft ook zo'n mooie kleurencombi zo!! Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer een echt Sanne-kaartje van gemaakt! Ik herken bijna al je kaarten al voor ik je naam zie:-) Succes met de challenges!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi feestelijk kaartje
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje !!! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, dit zijn o.a. mijn favoriete kleuren samen. Je hebt inderdaad een eigen stijl, leuk! Fijn ook dat je weer meedoet aan de challenge van CFY.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje Sanne, prachtige kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine tolle Karte! Vielen Dank fürs Mitmachen bei kartenallerlei
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi kaartje weer. En deze kleurencombinatie doet het ook zo leuk.
    Mooi hoor dat glitterpapier, dat geeft het net dat beetje extra's.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very Pretty! Love the color combo and all the frill!
    tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje weer!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan, met het glitterpapier! Blijft een mooie kleurencombi, dat roze met zwart en wit! Bedankt voor het meedoen bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleurncombi, het zwarte roosjes lint is erg leuk.

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wunderschöne Karte; vielen Dank für Deine Teilnahme bei Kartenallerlei
    lg Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg gaaf kaartje!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi Sanne! Echt een Sanne-kaart met veel roze. Leuk die tekstachtergrond!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Just beautiful...
    Thanks for joining the Kartenallerlei Challenge.
    XO, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk je kaart Sanne!!
    Die zwarte roosjes...helemaal leuk!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sanne,
    ein tolles Kärtchen hast du gewerkelt.
    Danke fürs Mitmachen bei Kartenallerlei.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!