maandag 6 juni 2011

Balloons


Het lange weekend zit er alweer op! Jammer, maar helaas! Nog 5 weken werken en dan hebben we zomervakantie, dus dat schiet alweer aardig op! Voordat ik over bovemstaand kaartje ga vertellen, wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties op onze aanstaande verhuizing. We hebben afgelopen weekend al heerlijk voor ons huis geshopt. Er moest een badkamer uitgezocht worden. In het weekend heb ik ook nog tijd gehad om dit kaartje te maken. De basis is van zeegroene en gele cardstock. Het designpapier is van My Mind's Eye. Het afdrukje heb ik laatst gewonnen bij Pixie Dust Studio. Het is zo'n leuk kereltje! Normaal gesproken heeft hij getekende ballonnen vast, maar ik heb ze in het echt gemaakt van designpapier. Op de ballonnen heb ik steentjes geplakt. De ballonnen zitten met touw vast aan het kereltje. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent-potloden. Het afdrukje is daarna uitgeknipt en met 3D-foam opgeplakt. De tekst is gemaakt met losse letterstempels. Ik heb ze langs de ballonnen af gestempeld. Dit ziet er wel grappig uit. Aan de zijkant heb ik nog twee stukjes lint geniet. Nou, ik ga maar weer eens aan het werk. Morgen laat ik eens een kaartje met een Magnoliaatje zien. Ik vind ze zo leuk, maar gebruik ze eigenlijk veel te weinig.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Pixie Dust Studio - Homemade Sweet Homemade (homemade embellies)

16 opmerkingen:

  1. Lieve Sanne,

    Wat een leuke en stoere kaart.
    Je gaat al aftellen voor de vakantie lees ik, volgens mij is het voor ons nog 4 weken.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk jongens kaartje.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie jongenskaart en met die ballonnen vind ik erg leuk bedacht!
    Hier duurt het nog 7 weken voor de kids vakantie hebben:-(
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk hoor
    en ik zag een aantal schatjes van pixie, hhhmm het varkentje vind ik leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk jongenskaartje zeg!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! De ballonnen vind ik enig. Schattig stempeltje ook grappig die lintjes met de nietjes. Heel leuk detail.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohh wat is het weer een super leuk kaartje geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je kaart weer leuk geworden en de ballonnen is een goed idee zo.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Idd een heel leuk kereltje, erg leuk ook hoe je de ballonnen hebt gebruikt.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk is ie, zeg! Echt een stoer kaartje. En die afdrukjes van Pixie zijn super!
    Wij moeten ook nog 5 weken tot de vakantie. Morgen komen de nieuwe leerlingen van volgend jaar kennismaken, ga ik een bloemlesje geven :)
    Tot snel!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer leuk!!! En zo orgineel die ballonnen.
    Wij hoeven nog maar 4 weken tot de vakantie. Wat gaat een schooljaar vlug.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super kaartje weer! En een heerlijk kereltje.
    Erg mooi papier ook.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk die ballonnen Sanne!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk kaartje Sanne, mooi papier en een heel leuk stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!