dinsdag 28 juni 2011

The Beach


Gisteren was het zulk prachtig weer, dat ik het wel weer eens tijd vond voor een zomers kaartje. Bij Kraftin' Kimmie hebben ze deze week weer een leuke challenge: maak iets met water. Erg toepasselijk dus. Ik had dit afdrukje van Kraftin' Kimmie liggen en ben er meteen mee aan de slag gegaan. De kaart is gemaakt van zeegroene en witte cardstock. Het designpapier komt uit een blokje van Echo Park (Springtime). Ik heb de brede strook bewerkt met een randpons van Martha Stewart. Over de strook heb ik kant geplakt. Om de strook heb ik ook twee kleuren lint geknoopt. Aan het lint heb ik een labeltje van Tim Holtz bevestigd met een klein knijpertje. Het afdrukje van Kraftin' Kimmie heb ik ingekleurd met Derwent-potloden en is uitgesneden met Nestabilities en de Cuttlebug. Het beentje van het meisje bungelt nog net buiten het kadertje. De kaart is versierd met wat bloemetjes. Vandaag schijnt het weer zo'n hete dag te worden, maar ik zal er niet zo bij zitten als dit dametje. Wij moeten nog twee weken aan het werk.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Kraftin' Kimmie Stamps - Make a Splash
- Inkspirations Challenges - Sketch
- Kartenallerlei - Urlaub
- Wags 'n Whiskers - Summertime
- Pollycraft - Make a Splash

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje is dit!
    Werk ze met dit warme weer en gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik een gaaf afdrukje, echt een diva aan het strand! Leuk en vrolijk.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterdn afdrukje heb je voor deze kaart gebruikt Sanne! Vandaag nog maar even genieten, want dan is het weer gedaan met de pret!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje!
    lekker zomers en erg mooi ingekleurd zeg
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart!
    Heel zomers
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sanne,

    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, het afdrukje is ook super, helemaal bij deze tijd van het jaar!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie kaart met een super leuke afbeelding heb je gemaakt Sanne!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldige leuke kaart is het geworden.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk stempeltje! Een heerlijk girly kaartje. Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een mooi toepasselijk afdrukje met zulke warme dagen. Heel gaaf kaartje is dit geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaart, erg mooi van kleur!
    Tot straks,
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eine super schöne Pastellkarte. Toll!
    Danke fürs Mitmachen bei Kartenallerlei.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a perfect job coloring as well as choice in design and paper too! Fits perfect with our Summertime challenge at Wags 'n Whiskers. Good luck and hope to see you again next time!
    Hugs,
    Tammy Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fun image and wonderfully coloured. The flowers are a lovely touch. Thanks so much for joining us at Inkspirations this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow! Totally cute! Love the image and all the embellishments! thanks for playing with us at Inkspirations :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful water inspired creation - she looks very glam! Thanks for joining us at Pollycraft this week, Sheena xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!