vrijdag 3 juni 2011

5


Afgelopen woensdag was ik bij Colien op bezoek. Eerst gaven we een workshop aan Mariken en Esther. Daarna zijn we nog met een kaartje aan de slag gegaan. We maakten allebei een kaartje met dezelfde sketch en als je bij Colien op het blog kijkt, kun je zien dat het toch twee totaal verschillende kaartjes zijn geworden. Ik maakte dit kaartje met blauwe cardstock (er zit een glimmertje in, maar dat zie je op de foto alleen aan de linkerkant van het afdrukje) en beige cardstock. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Old-Fashioned Nursery). Het afdrukje is van Nellie Snellen (Schoffies). Ik heb dit Schoffie ingekleurd met Derwent-potloden. De bruine, leerachtige labeltjes heb ik gemaakt met een stans van Tim Holtz en grungeboard. Ik heb het grungeboard oud gemaakt met Dabber Paint en Distress-inkt. Aan het labeltje heb ik touw geknoopt. Ook heb ik er het cijfer '5' opgestempeld en met embossingpoeder bewerkt. Verder heb ik nog wat knoopjes en touw in de kaart verwerkt. Nou, ik ga mijn knutselspullen weer opruimen. Ik ben het zat voor vandaag. Misschien ga ik zondag weer aan de slag. Ik heb vandaag alleen maar jongens/mannenkaarten gemaakt, dus ik ben toe aan wat roze!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Sketch Saturday - Sketch
- Stampin' for the Weekend - Blue, Buttons and Bling
- Simon Says Stamp Challenge Blog - Father's Day / Male Card
- Totally Gorjuss - Strings the Thing
- Stamptacular Sunday Challenge - Bugs or Boys


12 opmerkingen:

  1. Erg leuk Sanne, met deze kaart zal je zeker scoren.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel mooi geworden en jongens houden nu eenmaal niet van roze! (de meeste dan, he?)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk schoffie heb je er van gemaakt.
    Mooi gekleurd en een stoere kleurencombinatie.
    Wat leuk dat je deze week meedoet bij Stamptacular Sunday Challenge. Veel succes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk geworden!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoer kereltje is het zeg! En leuk om zo je technieken van Tim Hotlz voorbij te zien komen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great male card, love that image. Love how you've used string. Thanks for joining us at TG this week.

    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk geworden Sanne!
    En van 2 precies de zelfde sketchen kan het inderdaad heel anders worden.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve kaart Sanne en leuke details zo met dat grungeboard!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card, i love your choice of stamp too. Thank you for joining in the fun at SFTW for this weeks challenge.

    Hugs

    Joanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. adorable kid's card. thanks for playing with us at SFTW.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!