woensdag 8 juni 2011

Kite


Lief hoor! Zelfs zonder verhaal krijg ik leuke reacties van jullie. Door alle drukte hier thuis had ik gisteravond/nacht geen tijd meer om mijn bericht van vandaag uit te typen. Dat doe ik nu dus nog maar even. Dit kaartje is gemaakt van zeegroene en gele cardstock. Het designpapier is wederom van My Mind's Eye (ik geloof dat het blokje al bijna op is... zonde...). De hoekjes zijn met een hoekpons bewerkt en de rand met een randpons van Martha Stewart. De vlieger heb ik zelf gemaakt (ik moet een klein beetje sparen hé!) van cardstock, designpapier en touw. Het touw komt terug over de brede strook. Daar heb ik een strik in gemaakt. Langs het vliegertouw af heb ik nog een tekst gestempeld met mijn letterstempels. Leuk dat jullie het kaartje allemaal waarderen. Het is namelijk weer een heel ander kaartje geworden dan al mijn andere. Zometeen ga ik weer een workshop volgen bij GéWé. Yvonne geeft de workshop en we gaan een vaderdagcadeau (en misschien ook nog een kaart) maken. Op haar blog las ik al dat het waarschijnlijk erg leuk wordt, dus ik heb er enorm veel zin in!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Card Patterns - Sketch

12 opmerkingen:

  1. Errug leuke kaart Sanne.
    Knap gedaan.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje!
    Vind de vlieger echt geweldig :) Dank je wel voor de inspiratie!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooi en een hele leuke sketch, mooi de vlieger!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die vlieger zo op deze kaart.
    Heel leuk gedaan ook zo met het papier. Het lijkt zo net of die vlieger boven de wolken gaat.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Sanne!
    Tot vanavond, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk Sanne! De vlieger is te gek. Stans van MFT of zelf gemaakt? Lekker kleuren zo bij elkaar!
    Leuke schets he. Ik ga eens kijken of ik er iets van kan brouwen.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een orginele kaart Sanne!!! Leuke vlieger heb je gemaakt!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk kaartje, prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sanne,

    Wat een leuke kaart is het geworden! De vlieger vind ik super en het papier is prachtig!

    Groetjes en veel plezier bij de workshop,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart! Zo zie je maar dat je ook met weinig middelen een ontzettend leuke kaart kan maken!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. soooo sweet...love the kite! Thanks for playing with us at Card Patterns!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a wonderful card!!! I totally love the kite!! Fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!