zondag 26 juni 2011

Sketch-time again


Het is weer zondag, tijd voor een nieuwe challenge bij Anyone For Anya. Deze keer staat er weer een sketch op de planning, altijd leuk! Dit is mijn voorbeeld als DT-lid. Ik heb het kaartje gemaakt met roze en witte cardstock. Het designpapier is van de Action en ik heb de randjes met de hand gestikt. Mijn kaart voor de stiksel-challenge van vorige week vond ik maar matig, dus ik maak het stikken met dit kaartje hopelijk een beetje goed. Het afdrukje is van C.C. Design en ik heb dit meisje ingekleurd met Derwent-potloden. Het afdrukje is uitgesneden met Nestabilities en de Cuttlebug. De tekst is gemaakt met een stempel van Marianne Design. Ik heb het afdrukje uitgesneden met Nestabilities, evenals de rand eromheen. Hopelijk doen jullie deze week allemaal mee aan deze leuke sketch-challenge. Morgen zien jullie hier een kaartje voor een toekomstige opa en oma. Komt dat zien! Fijne, hete zondag!

10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, lekker vrolijk! Zelfs bij Action hebben ze papier in Sanne-stijl :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh lief! die van mij zet ik wat later deze week erop. ivm bloghop crealies. maar hij is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met de stikranden heb je het weer helemaal goed gemaakt!! Helemaal leuk de vakjes en de tekstcirkel is gaaf! Ook een fijne zondag!
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze weer mooi Sanne! En het afdrukje is super ingekleurd... HOe je je tekstcirkel heb gebruikt vind ik een heel erg leuk idee....dat ga ik onthouden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi ingekleurd zeg! Lief kaartje. Stikwerk ziet er heel netjes uit. Wat een werk iedere keer met de hand!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ José

    Ik probeer steeds goedkoop aan een naaimachine te komen, maar steeds is iemand me voor... Dus voorlopig blijf ik maar met de hand stikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een heerlijk vrolijk kaartje. En dat papier van de action is toch wel heel leuk. Ik zie dat nu al een paar keer bij je.
    Die tekststempel zo gemaakt vind ik geweldig. Weer eens iets anders.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superr hoor !!! leuk zo die tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer helemaal prachtig he! Echt superleuk die verschillende vierkantjes met die stiksels daarop! Een geslaagde kaart!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Sanne.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!