zondag 17 oktober 2010

Waterval-kaart



Deze waterval-kaart heeft ooit in de Cards-Only gestaan. Ik wilde hem toen graag maken, maar ik begreep niets van de beschrijving. Gelukkig kwam ik van de week een filmpje tegen op internet. Daarin lieten ze stap voor stap zien hoe zo'n waterval-kaart moet worden gemaakt. Eigenlijk is het heel eenvoudig, maar zo'n filmpje is toch fijner dan geschreven tekst. De basiskaart is gemaakt van witte cardstock. Daar heb ik een stukje designpapier van Bo Bunny (Peacock Lane, hij blijft leuk, maar is nu bijna op helaas) opgeplakt. Aan de rechterkant van de kaart heb ik een strookje designpapier met eyelets bevestigd. De waterval-strook is gemaakt van paarse cardstock. Ik heb op de kleine stukjes cardstock bloemetjes geplakt die gemaakt zijn met mijn nieuwe creative flowers van Crealies. Het hartje van de bloem is een paars steentje. In de strook heb ik nog een eyelet bevestigd en een lintje geknoopt. Als je aan dit lintje trekt, gaan alle bloemen als een waterval uit elkaar. Als je eenmaal weet hoe het moet, is deze kaart zo simpel om te maken. En ik vind hem erg leuk! Wil je weten hoe het precies moet, laat dan een berichtje voor me achter! Wat fijn dat ik steeds meer bezoekers en volgers krijg! Hopelijk blijft het aantal groeien! Fijne zondag allemaal en voor de vakantiegangers onder ons: fijne herfstvakantie (ik moet nog een weekje...)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!