vrijdag 31 december 2010

Happy Newyear!


Zo, mijn laatste bericht in 2010! Vandaag is het oudjaarsdag, de verjaardag van mijn nichtje. Daar ga ik straks naartoe. Mijn nichtje zit op voetbal en dus wilde ik daar op de kaart iets mee doen. Vandaar dit voetbalmeisje van The Greeting Farm. Vond dit donkere papier met de witte stipjes wel goed bij het afdrukje passen. Bovendien is oranje natuurlijk dé voetbalkleur. De basis van de kaart is van groen/blauwe en witte cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (June Bug). Het brede strookje designpapier heb ik met een embossingmal bewerkt. Geeft een leuk effect. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent-potloden. Daarna heb ik het afdrukje uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug en gemat op designpapier. Het is zo'n simpel kaartje, maar ik vind hem zo gaaf! Hij past helemaal bij mijn nichtje. Ben benieuwd wat ze ervan vindt! Nou, ik ga gauw naar Limburg, mijn dansmarietjes klaarstomen voor de carnaval. Daarna op naar de verjaardag en dan gauw weer terug naar Brabant om oud en nieuw te vieren bij vrienden op de dijk. Heb er erg veel zin in! We zijn met de hele club bij elkaar, dus dat moet wel een knalfeestje worden.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke en lieve reacties op mijn blog het afgelopen jaar! Ik hoop dat jullie in 2011 weer allemaal terug komen! Ik kom in 2011 in elk geval terug met nieuwe creaties. Er liggen er al een hoop op jullie te wachten en ik heb nog genoeg inspiratie voor de komende tijd. Ik wens jullie allemaal 'unne goije roetsj' en alle goeds voor het nieuwe jaar!

3 opmerkingen:

  1. Hey Sanne,

    Wat een leuk kaartje is dit geworden, je nichtje zal er vast blij mee zijn!
    Veel plezier vandaaag/vanavond/vannacht!
    Wij zijn tijdens de jaarwisseling een stukje verderop aan de dijk -> in Veen.
    Op naar een goed en creatief 2011!

    grtz.Colien (en Rolf)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje Sanne!!
    En de beste wensen voor 2011!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt Sanne!
    En de beste wensen voor 2011!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!