zondag 19 december 2010

Happy Birthday!


Gisteren waren vrienden op bezoek. Terwijl de mannen gingen computeren, gingen mijn vriendin en ik aan de fröbel. We moesten allebei nog wat kaartjes maken, dus we hebben een aantal uren aan tafel gezeten. Volgens mij zijn we pas rond middernacht gestopt en we hadden niet eens in de gaten dat het inmiddels flink sneeuwde. Ondertussen kreeg ik ook nog een heerlijke handen-behandeling. Ik heb onder andere dit kaartje gemaakt. Mijn neefje wordt volgende week 13 jaar, dus er mocht weer eens een jongenskaart gefabriceerd worden. Ik word er gelukkig al wat beter in (hou het vooral heel simpel) en ik had gelukkig ook wat nieuw jongenspapier bij gehaald. Het kaartje is gemaakt naar aanleiding van een sketch van Create4Fun (daar kun je een leuke randpons winnen). Ik heb voor dit kaartje blauwe en witte cardstock gebruikt. Het designpapier is van Basic Grey (Oliver). Het papier is met de Distresser bewerkt. Het afdrukje is Marvin van de Digistamp Boutique en hij is ingekleurd met Derwent-potloden. Het afdrukje is gemat op blauwe cardstock. Het tekstje heb ik op de computer gemaakt en ook gemat op blauwe cardstock. De leeftijd heb ik uitgesneden met de Slice. De cijfers heb ik vervolgens bestrooid met embossingpoeder en dit heb ik verhit met de heattool. Zo krijg je een glimmend effect (dit zie je op de foto niet zo goed). Het kaartje is lekker simpel, maar ik ben er inmiddels achter dat ik dat juist erg leuk vind. Mijn nichtje is binnenkort ook jarig. Voor haar heb ik ook zo'n eenvoudig kaartje gemaakt. Houd mijn blog dus goed in de gaten! Ik kom ook nog terug met goed nieuws!

Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
- Create4Fun Challenge - Sketch

6 opmerkingen:

  1. Hey Sanne,

    Leuk kaartje is dit geworden, zeg!
    Prima dat je het zo simpel hebt gehouden, heeft gewoon niet meer nodig.
    Had je goed geshopt gisteren? In ieder geval nieuw papier en een heattool aangeschaft, begrijp ik?
    Ben benieuwd naar je andere kaartje....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Sanne,lief afdrukje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje hoor!
    Enne...
    Proficiat dat je geselecteerd bent als DT-lid!!
    Je hebt het zeker en vast verdiend!
    Lieve groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, vrolijk kaartje en het papier vindt ik erg mooi.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sanne,

    Wat een leuke kaart, enne van harte met je DT schap.
    Gaaf hoor nu worden we DT collega's.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!