woensdag 29 december 2010

Afgestudeerd


Zo, ik ben er lekker vroeg bij op een vrij vakantiedagje. Vannacht geen oog dicht gedaan, dus ik zit nu lekker met een dekentje op de bank met de laptop op schoot. Ben niet helemaal fit, maar dat komt in de loop van de dag wel goed. Wilde jullie even dit kaartje laten zien. Ik heb dit kaartje gemaakt voor een vriend van ons die van de week is afgestudeerd. Hij heeft het kaartje extra verdiend, want eigenlijk zou hij een tijdje geleden al afstuderen. Toen werd het hele feestje afgeblazen, omdat onze vriend met een blindedarmontsteking werd opgenomen in het ziekenhuis en moest worden geopereerd. Gelukkig kon hij toch vrij snel alsnog zijn afstudeerpresentatie houden. En het is gelukt hoor! Ik heb dit kaartje gemaakt met gele cardstock en designpapier van Bo Bunny (Cambridge). Het rodere designpapiertje heb ik bewerkt met een embossingmal en de cuttlebug. Het afdrukje is van de Greeting Farm en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Het afdrukje is uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug en gemat op blauwe cardstock. Het tekstje heb ik gemaakt op de computer en uitgeprint op designpapier. Ik ben wel tevreden over dit kaartje. Het papier is erg leuk, waardoor de kaart niet veel extra's nodig heeft. Bovendien hoeft een kaart voor een man ook niet zo druk te zijn, toch? Zo, ik ga nog even plat op de bank, proberen of ik nog een uurtje kan slapen.

5 opmerkingen:

  1. Hey Sanne,

    Deze is super, niks meer aan doen!
    Tja, nu snap ik waarvoor jij die brads en stickers wel had kunnen gebruiken :)
    (Ik had je kaartje nog niet gezien vanmorgen...)
    Veel fröbelplezier!

    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,
    't was gezellig he? Leuk kaartje heb je weer gemaakt! Tot gauw en een gezellige jaarwisseling!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sanne,

    Wat een onwijs leuk afdrukje die heb ik nog nooit gezien van de greeting farm. Het is echt een geweldig leuke kaart geworden. Ene beterschap toegewenst dat je je maar snel weer kiplekker mag voelen,net nu je lekker vakantie hebt,dat is jammer..

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt zeg!
    Je kan het goed een kaartje voor een jongen!

    Enne goed uitrusten en beterschap!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart. voor een man moet je inderdaad niet teveel versieringen erop doen.
    Beterschap.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!