zondag 19 september 2010

Babykaartje


Van de week met andere scrappers een avondje gefrobeld. Een van de dames had een idee voor een kaart. Zij had ook voor het papier gezorgd. Volgens mij was het een blok met kerstpapier van Marianne Design. Ik heb lichtroze en paarse cardstock gebruikt. Het stempeltje was niet van mij en ik heb even geen idee meer waar die van was. Ik heb hem in elk geval ingekleurd met Derwent-potloden. Het labeltje heb ik gemaakt van een stukje lichtroze cardstock. Hier heb ik een stukje designpapier opgeplakt dat ik heb bewerkt met met een randpons van Martha Stewart. Een eyelet erin met de crop-a-dile en een paars lintje erdoor. Ondanks het kerstpapier is het geen kerstkaart geworden. Een vriendin vroeg of het een babykaart was. Wat een goed idee, daar had ik niet aan gedacht. Het is inderdaad een schattig kaartje voor een meisje.

Groetjes Sanne

1 opmerking:

  1. Hey, leuk is ie geworden!Blijft een grappig model om te maken, niet moeilijk en kan, afhankelijk van je papier- en stempelkeuze, heel verschillend uitvallen.
    Het stempeltje is trouwens van Stampies en het papier is Elines 'Old fashioned Christmas', inderdaad van Marianne Design.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!