zaterdag 25 september 2010

Kaart met labeltje


Vandaag een kaart met een labeltje gemaakt. Als basis heb ik lichtbruine cardstock gebruikt. Deze kleur zit ook in het designpapier dat ik heb gebruikt. Het is van Kaiser Craft (Gypsy Sister Collection). Een van de stukjes designpapier heb ik gescheurd. Twee stukjes heb ik met nestabilities en de cuttlebug bewerkt. Het stempeltje is van Penny Black (ze hebben ook leuke winterstempels) en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Het labeltje is gemaakt van cardstock en designpapier. Ik heb er een eyelet met de crop-a-dile in gemaakt. Daar heb ik een lintje aan vast geknoopt. In de rechter bovenhoek heb ik ook eyelets bevestigd. Ook hier heb ik een lintje doorgehaald. In de rechter onderhoek een bloem met creatables van Marianne Design. Het hartje van de bloem is ook een eyelet. Dit papier had ik al erg lang, maar had er tot dusver nog niks mee gemaakt. Vind de kleurcombinaties van het papier erg leuk.

Groetjes Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!